neljapäev, 2. juuli 2009

Veel uusi valgeid õitsejaid

Hajastani linnupiim (info link)
Loitev tulinelk:
Praegu neil siis teine suvi minu aias, esialgu üsna tagasihoidlikud aga arenevad jõudsalt.
Ja samuti kaheaastane valge kellukas, saadud Naanolt.

9 kommentaari:

deia ütles ...

Tänud sulle - ma sain nüüd ka teada, mis linnupiim mul siin aias elutseb :) Aga mul ta juba ammu ära õitsenud ja lehedki juba kollased.
Kas sul Harilik sinilatv Alba on olemas - hästi armas valge - kui pole, võid mu käest saada.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

See oleks armas küll! Ma üritasin sinilatva külvata aga ei õnnestunud.

Linnupiimasid on päris palju ja igasuguseid. Mul on teine veel, selline tiba tavalisem. Aga tänu remonttöödele ja ümberistutustele õitseb ta see aasta hõredalt

Hiline ütles ...

:))) Ma külvasin ka sinilatva (siniste õitega) pojengidele taustaks. Midagi tärkas ikka paksult, a ma kiiruga, et peenraid enne minekut puhtaks saada, rohisin platsi puhtaks, lupiinid ka (järjekordselt) :DDDDD
Eks üritan siis uuesti :)

MUHEDIK ütles ...

Peale suurt värvilist õitsemist on praegu aias tõeline rahu. Valged linnupiimad nagu sinulgi, valge moosesepõõsas, paradiisia (seda Sul ka vist pole) ja sinised 3 sorti lavendlit, metssalveid sordid- jube ilus:)

deia ütles ...

Vaatasin täna õhtul oma karvast kadakkaera - ja kohe tulid sina koos oma valge aiaosaga meelde :))
See taim sobiks ka sulle sinna valgete juurde

Köögikata ütles ...

Mul õitsevad nii karpaadi- kui pisikellukad valgelt. Sinilatv ka, aga ta alles eelmine aasta saadud, pole veel jagada. Sinist külvasin kevadel ja neid taimi on kohutavalt palju, suskasin uude peenrasse, aga kui nad ükskord täiskasvanud on, pean kindlalt osad välja kiskuma.
Aga see linnupiim on armas, ma tahaks kaaaa. Omal ainult tilluke variant.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

kadakkaera mul on

isehakanud lillekasvataja ütles ...

oh jess! Ma ei tea mis viga oli, eilsest saadik ei lase blogger sisse logida.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Toda Hajastani linnupiima saab Savisaarelt osta. Mul omal on vähe, pole veel palju. Aga kui Sa toda tavalist tahad, toda on mul küll