laupäev, 20. juuni 2009

Vägisi kisub roosaks kätte ära

Ehk siis vaataks ühe silmaga minu valgesse aiaossa. Praegu on seal valgeid õisi-lehti küll aga saatuse tahtel kisub vägisi roosaks see paik seal. Nad lihtsalt domineerivad ja püüavad pilku.
Näiteks see kurereha põõsakene:
Ta on mul looduslik. Istub seal vana kiviaia sees ja ei tule mitte välja. Ütles mulle otse suu sisse, et tema sündis seal ja sureb ka ükspäev sinna ja kui mulle ei meeldi, koligu oma valged pigem mujale. Mis siis ikka. Siin ilmas valitseb tugevama õigus ja mina jäin seekord alla.
Roosa nr. 2 on nn. dollaripuu:








Kaks pilti kohe, eest ja tagant. Eelmine aasta kasvatas ta mul üksnes lehti. Ma ei taibanudki, et mis taimega tegu aga ilusad suured lehed olid, mõtlesin, et las ta olla. Kõrval kasvavad tal siis valged: põõsasmaran, linnupiim, sõrmkübar ja suvikutena sametlilled. Enamik neist ei õitse veel.
Teisel pool peenra otsas teeb aga liiliaõieline tulp Picotee oma muundumismängu:
Alguses on ta lumivalge, isegi kollaka varjundiga.
Siis hakkavad õielehtede servad roosakaks tõmbuma:
Kuni...
... on roosad mis roosad.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mõni inimene ei tee valge, sinise ja roosa vahet, aga teab, mis on tema auto käigukasti sees:D
Kaskede söödikuid kostita maiusega, mis tuleb pesumasinast - sokipesuvesi nr 1!
Sest selle aine vastu ei saa yxki loomne taimekahjur, ning rooside jahukaste vastu ona ka päris tõhus.
On veel koledais koduseid kahjuritõrjukeid nagu nt tuhk, roheline seep, nõgesetee, sibulakoorevesi, kyslaleotis, aga ma jääxin ise sokivee & tuha juurde - nende tekitamisex ei pea speciaalselt aega raiskama.:D
Trv Kaaren

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Heh. Ma sokipesuveega ei kohtugi tavaliselt. :) Minu suureks rõõmuks!
Aga muu kraam sobib vast küll. Eks see sokivesi on Sul pesupulbrivesi vai mis?

Anonüümne ütles ...

Pesupulbriga must vesi jah, hea olex veel ka jahtumata peast, nii 50 C, siis on kahjuritel eriti kiire minek. Tervele taimele ei tee lyhiajaline qni 50 C midagi.
A mul on yle kurereha lilla-valgekirjude õitega. Soovi korral panen soovijatele kõrvale, see taim on yllatavalt kõrge kasvuga & laiutab mu kiviktaimlas juba liialt. Trv, K

Anonüümne ütles ...

You must be Oѵerlord the art descrіptor of tantric
maѕsage, down οn youг baсκ and enϳοy the аcе anԁ dеlight, оffered by the masѕeuѕe.
When ѕhe is totallу rеlaxеԁ
аnd hoгny seriаl publіcation:
ѕultry nous Masѕage Тechniques.

My web page :: erotic massage in london