kolmapäev, 25. jaanuar 2012

Nimekiri

lõhnav vaarikas
Iris pallida 'Albo variegata
rodgersia

hariliku jalaka püramiidne sort ´Exoniensis´.
harilik lodjapuu ja  lumepall
kirss-kontpuu
tömbileheline viirpuu Paul`s Scarlet

Villosae grupp, sirel ´Miss Canada´.
sirel Moskva kaunitar e. Moskva ööd - olemas
sirelMrs. Lemoine
sirel Palibin
sirel ungari
jne

Malus hyb. 'Adirondack'   Dekoratiiv-õunapuu 'Adirondack'

Robinia pseudoacacia    Harilik robiinia valgeõieline

Salix sepulcralis (Salix alba) 'Chrysocoma (Tristis)'   Leinaremmelgas 'Chrysocoma (Tristis)'

Sambucus nigra 'Pulverulenta'   Must leeder 'Pulverulenta'

Sorbus aucuparia 'Pendula'   Harilik pihlakas 'Pendula'


pooppuu - olemas
Lamarcki toompihlakas
tähk-toompihlakas - olemas
toompihlakas Ballerina'

Acer negundo 'Variegatum'   Saarvaher 'Variegatum'

acer rubrum punane vaher
ailanthus altissima    näärmeline jumalatepuu

lõhislehine must lepp
hall nulg
taldrikkuusk
mikrobioota - olemas

Abies veitchii 'Pendula'   Jaapani nulg 'Pendula'


harilik kuusk Cupressina




 kukeharjad Hab Gray  ja Xenox
kukehari ´Stardust `
Hemsley käoking Aconitum hemsleyanum - olemas
lursslillede erinevad sordid
mingi hästi kõrge rohtlaliilia

valgeõieline bergeenia
roosaõieline ja topeltõieline Kaukaasia hanerohi
valge astilbe --- arendsi astilbe Diamant  või Snowdrift
südajalehine krambe (?????????)
siilikübarad, päevakübarad  ( kollased, valged jne)
valge kurereha
tähkjas liatris valge
romneya
Chistofyllus opositofolium

HOSTAD
  • : Barbara Ann
  •                 Dancing in the Rain
  • American Halo



Südajas aktiniidia ?????????????+


Suurelehine brunnera `Jack Frost`

Mr. Morse - olemas
Looking Glass



Ei tea, kuidas need yuccad e. tääkliiliad meil ka talvituvad, on mõtet tahta?

rododendron, valge
kirss
pirn

põnevaid päevaliiliaid: Isabelle Rose, Laurena, Liliy Munster, Lone Star Wagon Wheel, Little Wizard (38 cm h, 7 cm õis, südamik sinisega), Monkey Business, Pale Behemoth, Purple Satellite (huvitav õis aga kahjuks ainult84 cm ) , Rama Lama Ding Dong, Scandinavia !!!!!!!!, Star Poly, Under the Wire (t.lilla aga 130 cm), Anna Rubinina ( kahjuks 81 cm), Blue Illusion, Doctor Strange Love,

 lilla floks.

aedhortensia Tardiva

14 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Nii tagasihoidlikult siis äkki:)

Vaikelu on ilus!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

ei ole tagasihoidlik, jätkan hiljem. :D

Tead, kogu aeg mõtlen, et on vaja seda või teist aga kui ostmiseks lähen, ei tule midagi meelde ja ostan hoopis muid tutsakaid. Aga ma olen juba :D nii kaugele arenenud, et soovin oma aias teha seda va aiandamise asja teadlikult.

Unknown ütles ...

Mul on Yucca õues jyba üle 5 aasta.Olen teda ikka katnud,õitsenud ta aga ei ole.Mõni aasta on ta ilusam, mõni aasta nirum.Olen siis vanad ära lõiganud, uued tulevad asemele.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ah nii. Ei taha õitseda.
Thelal vist oli neid isegi mitu. Ei tea, mis neist saanud ka on?

Anonüümne ütles ...

Tiia, t22kliilia on p2ritolult subtroopiline taim, talvist kylmust ja pimedust p6eb ta pikalt - seep2rast ei suudagi 6itseda. Kui pole ruumiprobleemi, siis oleks hea t22kliiliat paari plusskraadi juures talvitada nagu fuksiat, agaave, bambuseid, hiina heinu jms. Nii v6rdlemise m6ttes.
Lillekasvataja, seda asja nimetatakse arenemiseks:) et algul ostad uudishimust ja armastusest (ehk ka ahnusest) taimi igat sorti ja liiki, pikapeale hakkab tekkima spetsialiseerumine ja lemmikute valik. Mul on algamas 8. hooaeg, aga pole ikka veel sinnani j6udnud, K6IK taimed, lilled ja puud on huvitavad, isegi Lapimaa kanarbikuv2li ja Mehhiko k6rb...
Lugupidamisega, Kaaren.

Tii ütles ...

Mina armusin ka Yuccasse, kui tütar näitas oma Türgi reisil tehtud uhke õitseva eksemplari pilti. Loobusin siiski endale muretsemast ruumipuudusel ja vähese õielootuse tõttu. Aga pean pöialt teie Yuccadele!

Roosaõieline hanerohi on mul olemas, täiesti võimalik, et saab ka jagada või isegi täiesti ära anda.
Keegi rääkis midagi mesimuraka soovimisest - mul mitu sorti lootusetult segi, kuid paljunevad agaralt ja eelmisel suvel tekitasid oma varjulises asukohas isegi marju külge.

MUHEDIK ütles ...

Sa võid oma talvises tarkuses küll mõelda, et nüüd läheb asi teadlikuks ja teaduslikuks:), aga sügisel sügad ikka kukalt, sest need kellele Sa pole mõeldagi osanud, on end mingitmoodi vargsi Su aeda sokutanud ja usu, nad edenevad seal hoopis paremini kui kõik Su ideed kokku.
Jukka asemel proovi vast rohtlaliiliat, tulemused on märksa paremad.
Ma tean, mis räägin, mul läheb juba ...khmmm... hooaeg:D

Köögikata ütles ...

Näh, Tii jõudis ette - ainus mis mul pakkuda oleks, on seesama roosa hanerohi. :oD

Tsiil ütles ...

Mul peaks olema valget kurereha, ma armastan teda kangesti. Suvel toppisin mitmesse kohta. Kui kevadel aeda kolima hakkan, siis on näha palju alles. Aga ta on armastust väert, õitseb pikalt ja teeb ilusa ümara puhma. Nojah ja kannatab mu solgutamist :)

Milda ütles ...

Mul on siil- ja päevakübarate seemneid ostetud, pakkides minu jaoks niikuinii liiga suur kogus, võid saada, kui huvi pakub. Mingi kuus erinevat ja lisaks Mingi Paradiso siilkübarate segu.
Üritan seda kommentaari juba kolmandat korda üles panna ja nimekirja ei viitsi enam kolmandat korda kirjutada, vabandust.
Anna teada kui oled huvitatud või kui keegi on huvitatud:)

Tii ütles ...

Oh, ma võin hanerohu asemel (või lisaks)pakkuda valget astilbet, kui nimeta suuremakasvuline sobib. Vist Arendsi ikka, mingilt Hortese sügismüügilt.

Unknown ütles ...

Aga Marisel (Selteretist)on ka Juka õues ja temal õitses!Ma olen ikka ootel...

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Tsiil ütles ...

Minu soovitus - vt Järvselja kodukat, sa jõuaksid veel tellida ja taimed võib nt Tartusse ja sealt minu juurde toimetada. Üsna soodsad hinnad on. Ma mõtlen nt kirss-kontpuud ja lõhislehelist leppa oli neil äsja saadaval.