neljapäev, 12. jaanuar 2012

Elu linnas, raamatud kaenlas.

Linn on linn. Ja sotsiaaltöö on sotsiaaltöö. Ja õppimine ... on kah nagu ta on. Aga maakas jääb maakaks ja aednik aednikuks ja niimoodi ei lähe ükski päev mööda, et minusugune puid ja pilvi ei vahiks.


Iseasi, et mida vahtida. Pime on ju. Ainult tuled vilguvad. 

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kallis Lillekasvataja,
Ma loen blogi ja mulle meeldib siin kõik. Kohe väga. Tegelikult tahan tänada Sind selle blogi kirjutamise eest, sest selle lugemine teeb ALATI sisemise tunde paremaks. Kui töönädala lõpuks tekib vajadus haavu lakkuda, siis loen ja siinne kirjapandud humoorika kiiksuga väljendatud igapäev on justkui teraapia.
Loodan väga, et Sinust saab sotsiaaltöötaja. Oled valinud õige ala, tere tulemast perekonda.
P.S. Kui praktikakohta otsid, ära välista saari.
Monika Kuressaarest

MUHEDIK ütles ...

Maakas raamatuga kaenlas on ju hiigla tore nähtus, mis siis, et pilvi ei paista:)

Anonüümne ütles ...

Oi, minule ka meeldivad maakad! Kohe väga! Ja mida aeg edasi, seda rohkem meeldima hakkavad :) Nad on kuidagi... päris. Ja kirjutada sa oskad, Jumal tänatud! Tõesti teeb tuju heaks ja meele rõõmsaks. Ja nende puude ja põõsaste passimisega on nii, et igaüks näeb ikka seda, mis talle huvitav ja oluline (mõni näeb ju ainult, mis sul seljas on).
Tervitab Svea:)

Tsiil ütles ...

Haa, eile kimas buss minust mööda, mina kätega vehkima, buss pidama ja siis jooksin kah nasvärk kaenlas. Bussijuht ütleb mulle: mida sa seal põllu peal neid vareseid vahid kui ise tahad linna sõita?

mis vahid, mis vahid, ma elan siin :D,
aga nyyd pean jooksma, sest autu ootab :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Tsiil. :D Vat on jah kohe selline liik inimesi, kes lihtsalt vahivad ringi pool päeva, no maksaks keegi selle eest palka, oi, oleks rikas !

Monika! Aitäh heade sõnade eest, neist ei saa iialgi küll!


Maakad on PÄRIS jah. Niisugused nagu ühed õiged inimesed peavadki olema.Veendun selles üha enam ja enam.

mustkaaren ütles ...

Sellisel juhul olen mina kohe v2ga P@RIS, hihii!
On kyll linnas ka mida vahtida. Eriti kui on v2rske ilus lumi, v2rvilised tuled ja mystiline valgus (maakal on oma igipimeduses teine arusaamine ilust ja erilisusest). K2isime eelmisel n2dalal korraks Tallinnas, j6udsime sinna u kl pool 9 6htul. Ma ei olnud seal k2inud... no 10 aastat kindlasti. Kyll oli ilus. Aga linnast ei saanud yhtegi pilti, kuigi oleks olnud kyll, mida pildistada. Kiire, noh. Pildista siis minu eest ka!
Raamatud on tore.

Köögikata ütles ...

Vaatasin just üleeile õhtul, et vähehaaval hakatakse juba neid jõulutulesid kustutama. Kahju, need tegid linna nii ilusaks. Nagu näiteks see Viru ringi kuuskede-tähtedekompositsioon. Telemaja esisel ilusal puul oli ka vahvalt tulukestega tüvekuju rõhutatud. Nüüd ootan kevadet, et üle vaadata, mis puu see on.
Ja ükspäev, kui laia lund sadas, oli isegi tööaknast Narva maanteele ilus vaadata.
Linna vahel on hea, seal ma liigun ühistranspordiga, aga vat uuel teelõigul Maardu kandis läheb raskeks, kui pead korralikult teed jälgima, aga ise tahaks hoopis seda uut haljastust vaadata.

mustkaaren ütles ...

Ohfftopik: kuidas Aalujate f2nnklubi silti oma plogisse panna?
Ma olen v2ga tubli ja usin kaevaja, ausalt.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Mis asi on Aalujate fännklubi silt? Kas see kaktuse pilt, mida ma siin-seal kohanud olen?