kolmapäev, 10. juuni 2009

Käesolevaga....

võtan vaevaks teatada, et juunikuu on käes! Tegelikult juba mõnda aega. Aga kuna minul ei ole aega (ma tõesti ei tea kuhu see kaob), siis märkasin ma juunikuu saabumist alles täna. Meenutan siis ühtlasi ka teistele , et 20.-l juunil toimub ebaametlik rohevahetus. Sellega seoses on mul rõõm teatada, et Kadakale mõeldud kibuvitsake tunneb end nii hästi, et otsustas lausa õitsema hakata. Raikaeriku jm topin potti enne tulekut, ta suht lollikindel. Deia nurmenuku topin potti vast täna. No kui vihma ei tule ja ma ikka aeda pääsen. Aga tolle sibulaga Muhedikule ja Köögikatale on tsipa kehvad lood. Esiteks ta tuli jube halvasti üles ja kui ta lõpuks ikka tuli (no vast 40% külvatud seemneist), siis ründasid teda kurjad jõud nii maa alt kui maa pealt. (Maa alt mutt ja maa pealt naabri koer oma pulmatantsuga) (oi ma olen kuri!!!! Ta ei kuula ka kui ma karjun ta peale!!!! Rahumeeli naeratab mulle samal ajal kui mkhm kastab mu roosipõõsast vai seisab jalgupidi sibulais!!!!!) Aga kummalegi pistsin ikka ühe taimekese potti, nii et miskit ikka saab.
Nojah, see selleks. Kui kellegil oleks äkki lumivalget iirist, oleks jube tänulik ja kolistage veel minu blogis, vaadake, kas sealt on miskit teile hüva vai ei. Isiklikult küsiks Muhedikult toda kirbutatart vai mis ta oligi....
Nojahh.
Jätkame siis tööde aruandega. Ega miskit erilist tegelikult teinud polegi. No ikka selle ajapuuduse tõttu. Aga midagi ikka. Ürdipeenar valmib tasapisi.
Õitsejad seal on see suur valge sirel, begoonia ja sinised iirised. Ja kohe-kohe ka palderjan. Väga mugav on niimoodi peenraid ümber tõsta kui on olemas taoline uudismaa.
Järgmisel fotol siis mõningad plaanid lähiajaks:
1. no see on lihtsalt eelmise aasta kõrvitsapeenar, see aasta kasvavad seal siis päevalilled, järgmine aasta arvatavasti likvideerin ära.
2. Järgmine istutusala ootab tegemist.
3. Sinna jääb ümarale astmele üks vana punase sõstra põõsas
4. Täpikestega märkisin müüri ja sinna alla tuleb samuti istutusala. Loodan sinna istutada artishokid. No ilu pärast.
6. Sinna on plaanitud siis meie tulevane suveköök aga sealsed ettevalmistustööd seisavad nn. vana indiaanlase rahus. Põhjus lihtne: sealt tuleks tööde alustuseks kõigepealt ära vedada üks pisike puuriit aga kuhu sa neid vihmast märgasid puid ikka topid. Rahu, ainult rahu ütles Karlsson ja ootame-vaatame, ehk mingi hetk ikka jõuab asi nii kaugele, et vihma ei saja, puud on kuivad ja meil on vaba aega, et koristustöödega algust teha.
Vaba aega? Jajahh. Niinii. Sosohh.
Täpsustuseks veel niipalju, et enamuse vabast ajast kulutan ma selliste asjade tegemiseks:
Paides tulla üks laat, kuhu vist plaanin minna ja sügisel Palamusele tahaks ka.

11 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

See ürdipeenar on juba praegu super, kui ta taimi täis kasvab, siis võid näitusele panna:) Aga veel lahedamad on peenart lõpetavad ümarad puuriidad. Ära Sa neid mujale küll paiguta. No nüüd ma tean, keda õpetajaks-ladujaks tuua, kui puid ostan:D
Ja eks Su käsitööd olen ka ammu vaadanud. Sul seda ajakest ikka ju jätkub:) Väga tubli oled.

Eve Piibeleht ütles ...

Ürdipeenar on super ja puuriidad ka. Olen kadedusest roheline, kui näen mõnda ilusat kivist tehtud serva. Endal on olemas nii kivid kui idee, aga va tõstmisega kehvad lood...

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ära Sa, Thela, küll tõstma miskit hakka! Sa oled kaval proua, oota vähe, äkki leiad muu nipi kuidas kive ritta seada ilma, et ise end pingutama peaks
Aga puuriitade laduja oli ikka mu teinepool. Ja eks temagi peab selliselt ladumist veel õppima. See polegi niisama lihtne, see ringis ladumine. See oli tema esimene katseke ja kohati kippus lagunema. Inimene õpib kuni elab :)

MUHEDIK ütles ...

Veel tahtsin öelda, et ära selle sibulakese pärast küll vaeva hakka nägema kui seisud säärased kehvad on. Eks ta on mul olnud ka, aga ühel aastal otsustasin kõik laugud ära kinkida:) Noh, nüüd tekkis mõne järgi igatsus, aga mul on kergem nendeta hakkama saada.

Köögikata ütles ...

Mina nüüd siin nuputan, millist sibulat ma omale ihkasin? Kas sea suurt lauku? Ma mingi sain ka emalt, niiet pole minuga ka hullu siis vist. Aga vot seda punast nurmenukku ma tahaks küll, kui võimalik.
Ja peenar ja müürid jne on väga vahvad. Käsitöö loomulikult ka.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

See oli see lõhnav talisibul ja ma panin juba eile teie tarvis kaks taimekest eraldi pottidesse! Nii et sibulad tulevad reisule! Ja teie istutate nad maha! Nutate aga istutate!
:)

MUHEDIK ütles ...

Kas Sa oled näinud aiapidajat, kes istutab nuttes?:DDDD Aga kui pärast minu istutamist taevas nutab, siis ärge nutke:)

Köögikata ütles ...

:o)
No eks ma siis nutan, kui ta nii kange lõhnaga on, et istutadeski nutma ajab. :oP
Väga lahe ju tegelikult, et Sul meeles oli, mul polnud küll absoluutselt. :oD (kui aus olla, siis siiamaani ei tule meelde, muldvanaks vist juba jäänud).

flaing - aeg lendab

Kadakas ütles ...

Oi kui kena sinust, kastike sinu tellimusega on samuti ammu valmis. Kui kellelgi on huvi Tšiili mõõla vastu, võiks seda ka kaasa võtta (üksikult kassetis) ning hoopesi heleeniumi külvi ülejääk (palju seemikuid ühes topsis).

Köögikata ütles ...

Üles leidsin! :oD
Ja polnudki saja aasta eest see tahtmine. Mu mäluga on tõesti sandid loo. :o(

MUHEDIK ütles ...

Mõõlad on kõik väga ilusad. Kui Sul, Kadakas, on ülejääki, võid kaasa võtta küll. Ta on küll mandri tarvis pisut külmaõrn, aga ehk peab niikaua vastu, et saab uuesti külvata.