kolmapäev, 22. juuli 2009

Mina, varjupeenar ja kuri vihm

Eile sadas hommikust saadik peenikest seenevihma. Kuna mul oli tõsine tahtmine oma varjupeenart edasi ehitada, vilistasin vihmale. Mis see pisike vihmapirin ikka teeb! Ongi värskem kaevata! Pealegi seal maja taga suure sireli varjus ei saanudki märjaks. Vahepeal näitas ka päike oma ninaotsa ja töö läks ludinal! Seniks kuni jõudsin sinnamaale, et oli veel vaja kohale tarida üks/kaks kärutäit komposti, et see siis muu mullaga segi torkida ja taimed õigetele kohtadele istutada. Ja vot siis kus tuli üks paras padukas! Vett voolas kui oavarrest. Katustelt nagu kraanist! Rahet ja tormituult! Õue peal voolasid poriojad!
Nohh, jälle jäi töö pooleli! Pärast niisukest vihma oli ju kompost nagu mudaauk, kuda ma sellist vean?!
Nüüd istungi toas ja ootan vähe kuivemat ilma.
Muideks, kui kellegil kuskil Järvamaal, miks mitte ka Kosel, on äketse mõni hosta üle või mõni tumedaleheline helmikpööris ära tüütanud, siis äkki pakute mulle? Mu varjupeenar tuleb tsipa suurem, kui mul taimi on.
Vastu oleks pakkuda muidugi tulbisibulaid, siis kassiurb-puju, siis kuldjuurt ja ma vaatasin, et kolm taolist kõrrelist on ka üle:
Kahjuks ei oska mu fotokas neid õieti pildistada. See kõrreline koos oma kõrtega kus õisikud otsas, on väga ilus õhuline puhmakas. Ja see alumine pussakas on nagu sinine siil. Nad on päris ägedad! Kiviktaimlasse aga istumise all peab tal olema vähemalt lillepotitäis mulda, päris kividel ja liival ta nii ilusaks ei lähe.

14 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Vihm segab meil juba tükk aega koledal kombel kõiki õuetöid. Aga loodan, et Sa varsti oma varjupeenart ikka näidata saad.

deia ütles ...

nu mina saaksin sulle mõne hosta anda - aga ma pole Järvamaal. Ja nime ka täpselt ei tea. Ja ka minul seisab see hostapeenra projekt nende vihmade taga. Aga kohe kui oma tiigiäärsed hostad välja kaevan ja väiksemaks teen - siis võid saada. Äkki täna õnnestub - meil siin hommikust saati kuiva pidanud - kuigi aed näeb välja nagu uppunud kass

isehakanud lillekasvataja ütles ...

See oleks vahva! Ega ma neid palju tahagi. Iseasi, et kuidas neid kätte saada. Ja mõtle välja, et mida vastu tahad, ma niisama ei võtagi vastu, vot!
See, et kindlalt teada mõne hosta nime, on ju hea aga minu aias mitte nii oluline. Mul pole ju kollektsioonaed. Ta peab lihtsalt teatud meeleolu tekitama, salapärase uru salapärased taimed

Köögikata ütles ...

Ma arvan, et minu ema mingist hostapuhmast (pilti näed minu hostateemas)saab ka kindlasti näpistada, need tal üsna suured.Ja arvan, et vastu võid mõne tulbisibula talle küll anda, tal ainult need punased darwinid seal. Äkki Kati suhtleb ise mu emaga?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

No kui Sa natuke eeltööd teed ja ema käest küsid. Mul muidu poisspraegu Kosel jälle. Nädalaks umbes vist

Hiline ütles ...

No kui deia hostad kaugel, võid alati minu juurest ka neid saada, arvata eteriti kaugel me teineteisest ei ela.
(saaksin vast veel oma päevaliiliapuhmaid ka vähendada :D) vastu ei taha midagi.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Appi-appi, milline pakkumine!!!!
Kargan jalalt jalale! Uhhuuu, uhhhuuu!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Aga Sinu aeda tahaks tulla väisama siis kui on päevaliiliate kõrghooaeg! Tõesti, kui Sa vastu pole, me võtaks sõidu plaani kohe! Ma vist juba eelmine aasta soigusin, et tahaks tulla!

Hiline ütles ...

Päris täpselt seda päevaliiliate "kõigekõrgemat" hooaega nagu ei olegi, peale varajaste, kes juba ammu ära õitsenud, venivad teised poolteise-kahe kuu peale, aga noh kusagil nädala-kahe pärast peaks enamus oma õisi näitama. Nüüd mul argipäevad külalistevabad, võid tulla millal soovid.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ahh kui lahke pakkumine! Eks me siin räägime läbi ja siis ma võtan Sinuga kuidagi privaatselt ühendust, et teada saada kuhu peab üldse suunduma

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Mis näo Sa teed kui me tuleme homme? See on nüüd äketse küll. Eks võib hiljemaks ka jätta.

Hiline ütles ...

Kui tuled enne kümmet, siis kindlasti pahuralt unise :DDD Peale kümmet olen täiesti virge :)

Hiline ütles ...

Ah jaa, kordinaadid saatsin jube nats tagasi meiliga

Köögikata ütles ...

Vastasin Sulle oma blogi kommis. :o)