pühapäev, 6. juuli 2014

Ideekavand: kuidas veeta ideaalset puhkust.

Harilik kuusk Nidiformis Picea Abies. Kasvukuju: Aeglasekasvuline, laikerajas vorm. Kõrgus: kuni 1m. Laius: 1-2 m. Asub edaspidi elama siia:


Naabriteks harilik kadakas, madalakasvuline mänd, korea nulg, kolm torkavat kuuske, kolm harilikku pügatud mändi, valge sirel Mdm. Lemoine ja mingi kohalik võsa (vist omajuurne ploom). Tõenäoliselt toon ma sinna künka peale veel mõne madalamat sorti okkalise.


Puhkus on alanud, ilmad on suurepärased, ma olen juba aias nii palju jõudnud teha ja homme on esmaspäev, mil pole hommikul kusagile kiiret! Ma või täiesti rahumeeli ärgata hommikul kell kuus ja minna kohvitassiga õue oma peenarde vahele loivama, ilma, et peaks kogu aeg kella vaatama, kiirustama või lapsi taga sundima, et ruttu-ruttu, ma jään hiljaks!
Ma võin isegi rohida, kartmata, et kuhu ma pärast selliste mustade küünealustega lähen! Vat homme lähen kuhu tahan! Koos oma küünealustega. Ja tahan ma selliseid asju, et kõigepealt teen niisama ühe tiiru mööda oma aeda. Siis teen tiiru fotokaga. Ja siis teen tiiru koos labidakesega, et istutada ümber need taimed, mis silma jäid, et justkui vales kohas ...
Ilmselgelt kulub selleks ju aega ...nojah ja siis on lõuna juba käes . Siis me sööme ja siis ma teen aias ühe tiiru niisama ja siis teen ühe tiiru fotokaga ja siis ühe tiiru labidakesega ja siis ... siis me vist jälle sööme midagi. Ja siis ma teeks ühe tiiru aias lihtsalt niisama ja siis ...
Ühesõnaga: homme viimistlen Hoganase peenart veel veidi ja hiljem rohin natuke liivakastipeenart:


Ja kui ajaliselt jõuab, siis edasi suundub valgesse peenrasse, seal mul ka massiliselt, mida teha. Ja ootamas on järgmine aia-ehitusobjekt, see minu sarviline, lopergune koonus kuldlõike otsas.

6 kommentaari:

Neljandik ütles ...

Kõlab nagu tõeliselt vahva plaan, head nautimist! :)

Unknown ütles ...

...kas Sa mitte ei söö liiga tihti ?

MUHEDIK ütles ...

ILus plaan, üks tiiruke, siis teine tiiruke ja siis veel üks tiiruke ja kui neist ära väsib, siis kohvi ja süüa :)
Ilusat puhkust ja veel ilusamat taimetõstmist!

Nodsu ütles ...

Toredat puhkust kohvitassikese... ja labidakese... ja fotoaparaadi... ja oma kallimate seltsis! :) Ilmad tunduvad nüüd tõesti puhkuseliseks läinud olevat...

Rahutu rahmeldaja ütles ...

see kõlab tõeliselt ilusasti, toredat puhkust (kohvitassikese asemel võta kohe suurem kruus, mõtlemisega kulub kohvi palju ) :D

Eve Piibeleht ütles ...

Mõnule mõnuga, sa oled selle ära teeninud