kolmapäev, 2. juuli 2014

Fakt asjaloost ehk taime kiusamine.

Vaat see asjalugu on nüüd minu aias ka kinnitust saanud, et kui üks taim õitseda ei taha, siis mine ähvarda ta välja kaevata, ja hakkabki õitsema!
Mul on siin üks päevaliilia, no tule taevas appi, kui mitu aastat see taim mul on juba? Viis vähemalt. Ja ei ole tema mitte õitsenud. Küll ma süüdistasin vale istutussügavust ja kasvukohta, sussutasin teda igatemoodu, aga ei midagi - pirtspekk ikka ei õitse. Kahtlesin, et kas ongi päevaliilia, äkki ongi mingi ... võlts?
No vot ja umbes nädal või tiba rohkem tagasi uurisin põõsakest jälle, ei näinud seal mingeid õienuppe ja ütlesin: "Kaevan su välja!"
Ja mis te arvate, mida ma nägin, kui täna koos labidaga kohale jõudsin?

KOLME NUPPU!

PS.: Möödunud aastal sain Rahutu käest suure kugarpea. Kugarpea kaenlas aga vat selline iludus:


Ta on teistest nelkidest kaks korda kõrgem ja õied on sellised laperdavad. Väga ilus. Aitäh!

4 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

huvitav tõesti aga ähvardused on sageli mõjusamad kui heaga veenmine :) ja selle nelgi nimi (Seemnemaailma imed) oli seemnepaki järgi ´Armastuse Hingus ` :D

Eve Piibeleht ütles ...

Ma olen kah seda ähvardust kasutanud, mõjub küll

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Aitäh armastuse hinguse eest! Talle sobib see nimi küll

Unknown ütles ...

Õige jutt ! Minu kuldvihm unistas ka 7 aastat peale tõsist soovi ta välja kaevata, kus kukkus õitsema ja kasvama. Pidin poole puust lihtsalt maha saagima, sest muidu poleks mina enam aeda mahtunud !