laupäev, 19. juuli 2014

Herned ja mosaiik

Ilm on selline, et kasvuhoones kasvab pisike maltsapojuke nädalaga täiesti arvestatavaks jõulupuuks.
Ilmad on kuumad, kasvuhoones eriti töötada ei saa. No eile hommikul õnnestus mul 1/3 kasvukast korda teha. Suur töövõit! Täna loodan jätkata. Saaks ikka korda, küll oleks siis hea. Kurgitaimed on mul pisikesed, kahtlen, kas tänavu üldse mingit kurki saab. Tomatit peaks ikka saama, rohelised punnid on otsas juba. Ka tegutseb mul kasvuhoones täiesti tegus füüsal. Marju tuleb ükshaaval. Siis käin, mammu näpu vahel, mööda elamist ja otsin, keda millegi puhul õnnitleda. See on seesama füüsal, mille ma LEIDSIN eelmisel aastal kompostihunnikust, potitasin terve talve aknalaul ja sel kevadel viisin kasvuhoonesse.
Aga kurki see aasta pole jah. Ju pole ette nähtud. See-eest on mul kolm pikka hernepeenart ja nendele on jahe suvealgus hästi mõjunud. Ükski sort ei vasta oma ettenähtud kasvukõrgusele, pigem on topelt seda kõrgust. Toestamisega on probleem. On teised nagu merelained - kord ühele poole külili, siis teisele poole viltu. Aga paar päeva veel ja ma saan pesukausitäie herneid korjata.

Aiatööst puhkamine sai eilsega otsa. Ehitustandrile veel ei jõudnud, küll aga tõmbasime jälle varikatuse üles. Ehk läheb täna töisemalt. Ootan ise ka juba kannatamatult, et saaks ehituse valmis ja muidugi siin ka presenteerida! Poolikult nagu ei tahaks. Eks ta tuleb natuke kööbakam, kui ma planeerisin aga pole nagu midagi hullu viga ka. Arvestades, et tegemist on lihtsalt mingi aiaelemendiga, on talle pisikesed vead lubatud. Las ta siis olla veidike lömmis, see on tema aktsent.
Vahepeal tekkis mulle loomiguline konkurent - üks mosaiigiladuja:



Postituse lõpetuseks ja suve jätkuks Hoganase peenra praegused värvid:


4 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

mosaiigiladuja on täitsa tõsine tegija, eriti armas on see töine moment :)ja mul oli kindel plaan välja pressida inf selle aiaelemendi kohta aga ikka ununes kuidagi ära ja nüüd vaevle aga uudishimus edasi ;D

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Vaevle aga vaevle! Kes kannatab, see kaua elab. Aga varsti saab teada, sest olen juba lõpuviimistluse teemadel :)

MUHEDIK ütles ...

Hoganas on end ka kuidagi huvitavalt toon-toonis sisse seadnud :)

Mosaiik on aias päris huvitav, eriti, kui sest mööbel valmib. Jõudu teostajale. Peakokast on kunstnik saamas :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Praegu on Hoganas tõesti huvitavalt roosast lillani. Aga õige pea lisanduvad erinevad punased. Ootan pikisilmi :)