laupäev, 29. mai 2010

Töökäsud tänaseks 3. osa

Haa!
Mõtlesin just, et joonistan siia oma mehest eriti alatu karrikatuuri aga siis ta tuli piibelehtedega. (Miks neil selline nimi on? Piibe-lehed? Piibel lehed? Kust see nimi tuleb?) Sai aru, et kui üks naisterahvas on 24/7 kogu aeg oma pere jaoks olemas nagu kiirabi ja tuletõrjuja, siis on natuke alatu teda segada kui on puhkusemoment iseendale aias.
Aga kõrgpeenra rohimine jääb ikkagi homseks. Vihm . Hmm

5 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Nagu mu mees ikka tavatseb öelda - õnneks ilma me, inimesed, veel käsutada ei oska. :oD

Köögikata ütles ...

Ahjaa - ma pole hommikukohvist veel kappideni jõudnud, aga vihm jäi üle ja mul nüüd jälle tahtmine kapid kuule saata. :oD

MUHEDIK ütles ...

No aga saadagi, need polegi hetkel nii olulised.
Vihmasabin oligi kergeks hingetõmbehetkeks.

Aga meest ära tõrju, ta peab ka end Sinu jaoks olulisena tundma või vastupidi.
Muidu võib juhtuda nii, et ta need piibelehed peab mujale viima. Ja kõige olulisem prioriteetide hulgas ongi üksteisele korraks otsavaatamine ja üksteise seltskonna nautimine.

deia ütles ...

Meestel täna üllatuste tegemise päev vist. Mu oma üllatas mind ka täna - vedas mu Pärnusse. Täitsa vabatahtlikult kohe - tavaliselt olen mina see, kes lunin, et lähme kuhugi

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Vist tõesti! Ja mind veeti Mauruse poole ja Tallinna!
Ja las need kapid ollagi seal kuu peal, täpsemini: kuu tagumisel küljel kohe!
Manjana!