pühapäev, 16. mai 2010

Ilmatarkadele küsimus

Tuleb siis öökülmi veel või ei tule? Tahaks tippsibulad maha panna ja porrot avamaale istutada. Ta ei mahu enam potti ära. Niisama pikeerida ka ei viitsi. Aga kattelooride ja vanade kasukatega õhtuti öökülma hirmus ka joosta ei viitsi.
Öelge jahh, laiskvorstist aiapidajale, et kas pikutab veel niisama ühe nädalakese või hakkan istutama ja rikun sellega oma lamava asendi?

6 kommentaari:

Nodsu ütles ...

Meie siin panime juba tippsibula ja porru küll peenramaale maha, kuid tõmbasime katteloori üle, on esialgu peal nii päevad kui ööd, 24h. Varasematel aastatel saamamoodi teinud ja toimib hästi. :) Porrude kohale sai meisterdatud traadist väikesed kaared, et loor taimekestele peale ei vajutaks.

deia ütles ...

Nu üldiselt on nii, et kuni toomingas õitseb, on öökülmade oht vägagi reaalne. Hiljem siis juba see oht väheneb tunduvalt - aga samas ennegi jaanipäeva aegu külma teinud.
Sul jah 2 võimalust kas oodata või siis katteloor.

Mina isiklikult veel ootan - meil pole isegi veel pääsukesi kohale jõudnud.

Köögikata ütles ...

Meil on täna päev otsa pääsuke trepikojas olnud. Kuna sain just eile sääsevõrgud akendele ette, ei saa teda toa kaudu õue ka ajada, peab ise tee alla ukse juurde üles leidma.
Mina olen juba peaaegu kõik asjad välja viinud või maha pannud. Nädalapikkused prognoosid, mida jälgin, alla 8 kraadi öösiti sooja ei lubagi enam. Aga meil siin rannas tiba teisem kliima ka. Ütleks, et ühtlasem, kui mujal.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Fifty fifty. Nii et siis panen maha .. pooled porrod. ;)

MUHEDIK ütles ...

Kuu lõpus ja juuni alguses peaks küll üks jahedam periood tulema. Aga see jahedus on ju ka alati suhteline, eksju, ja kas see ka öökülma kaasa toob, ma ei tea. Aga ega Sa ometi ju jaanipäevani oma taimedega ei oota, tuleb ikka katta kui vaja. Praegu on just hea istutada, vihma on vähemalt meil piisavalt tulnud ja maa selline mõnus, ma kavatsen homme igatahes lillkapsad ja kõrvitsad välja istutada ja aedoa panin ka maha

Kadakas ütles ...

Kas see tippsibul nii külmakartlik ongi. Mul maas ilma katteloorita ja tärganud ka juba. Aga seda öökülma asja tahaks isegi väga teada. Kurkide ja kõrvitsate õue istutamisega mina veel ei julge katsetada.