reede, 7. august 2009

Tööd; mis tehtud, mis tegemata.

Marjadega möllamisse tuleb pisike paus, sest mustad kõik potis juba ja punastega on aega veel küll. Jätkasin siis oma valge peenra renoveerimist:


eks see võtab muidugi aega. Fotol esiplaanil põõsasmaran Abbotswood, tema taga valged klarkiad ja kõrgel kõiguvad sõrmkübara äraõitsenud õievarred. Venitan peenra igasse külge meetrijagu laiemaks. Kohati rohkemgi. Vanad asukad laiutavad ja uusi tulijaid on ju ka vaja kuskile sätitada. Istutamisjärge ootavad pojengid Primevere ja Honey Gold. Samuti tähtputk:

Mul teda on küll aga ma ei raatsi teda niisama minema visata. Nii et kui keegi teda samuti omale himustab, andke teada. Juba pisikesest taimest pandud istik moodustab peagi ilusa ümara puhmiku. Minu pildil ta nii kena pole, see konkreetne puhmas on asub praegusega veel seal õuepealses peenras, mida ma likvideerin hoolega. Püsin ilusasti nö. graafikus, 1/3 peenrast ongi juba kadunud, asemel on muruvaip.

Nüüd ka pisike tagasivaade aastasse 2007, 17. aprill (link minu blogis) Praegu on vaatepilt seal selline:

Kõige toredam põõsake on liguster (suurel fotol paistab ilusasti silma), juba ilusasti ümar, kuigi pisike veel.

Teine (kõrvalpildil), mida ma vist pügama ei hakkagi, on Thunbergi kukerpuu. Ilus punane, leheserv heleroheline, sakris kasvukujuga. Aga äkki peaks pügama? Läheb äkki veel toredamaks?


Ja viimaseks:

Vaat, missugune kena taim minu põllupeenras kasvama hakkas! Äkki keegi oskab nime täpsustada?

2 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Kuningakepp, aga täpsemalt tuhni ise. :oP
Hästi tubli oled!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Peab olema! Pojengid vaja augustikuu jooksul uute kohtade peale panna