teisipäev, 17. aprill 2007

Istutamine

Objekt "sõstrapõõsatagune": nagu juba varem mainitud, on see suht suur ja tühi maa-ala. Alustasin siis sellest, et otsustasin istutada hõredamat sorti heki sissesõidutee ja viljapuuaia vahel. Kunagi oli siin kartulipõld, mis muutus aasta aastal üha väiksemaks kuni jäigi ainult lillede, maitsetaimede, maasikate jaoks. Nüud on siis tee ja lillepeenra vahel juba 5 väikest põõsakest (lisandub lähiajal veel 4), kõik erinevad (et oleks huvitavam), neid kavatsen ma pallikesteks pügama hakata. Selle töö tõeliselt ilusat tulemust annab muidugi oodata, järgmine foto samast paigast peaks siis tulema viie või kümne aasta pärast?!
Lillepeenrale järgneb plats ploomi, pirni ja astelpajudega. Sealt edasi jääb veel ruumi ja see on veel kavandamisel.
Avastasin, et väga tänuväärsed rauast orgid sai iidvana hiigelsuure antenni küljest. Nendega on hea sirgeid jooni maa peale kavandada. Lähevad lupsti maasse, ei pea haamriga taguma nagu totakas.
Ja pildi tagaplaanil juba riigile kuuluva tee kõrvale jäävad kasvama kased ja mägimännid ja loomulikult tulbid, tulbid, tulbid.
Päevikupidamisest üldse: aiapaeviku pidaja mainis, et talle on päeviku pidamine igati kasuks tulnud. Ka mina olen selle pidamisega väga rahul. Poleks uskunudki, et ma seda üldse suudan, pole elus mingeid päevikuid pidanud. Aga siia tuleb kirja selline vajalik inf + tulevikus on hea vaadata, et kuidas see ilus (no unistada ju võib?) aed oma alguse sai.

1 kommentaar:

Naano ütles ...

Mina siin jälle vaatan, et Sul on vedanud - nii palju võimalusi puude istutamiseks. Mul õnnetul pole ühtki kohta, kuhu suuri puid istutada.