pühapäev, 23. august 2009

Üks ebameeldivus

Täna hommikul avastasin, et mul on kasvuhoones kedrikud. Masendav. Eks nad nende kollaste kurkidega tulid. Kurgid hävitasin juba ammu, kuid eks jäin ikkagi hiljaks siis. Õnneks pole nad veel väga levinud. Täna siis veetsin kasvukat korrastades. Lõikasin oksakääridega võimalikult palju ülearuseid lehti ja varsi ära. Nö. hõrestasin nii palju kui võimalik. Kõrge õhuniiskus neile ka ei sobivat. Homme vaatan oma lõikustöö üle, ehk annab veel kuskilt miskit võtta ja siis lasen kogu kasvuka sisu jube-jube märjaks. Ega ma neid niimoodi muidugi ei ära hävitada ei suuda aga ehk saan oma tomatisaagi ikka kätte. Kuu poolteist peame vastu, siis vean pealmise mullakihi minema ja teen korraliku mürgitamise.

5 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Kõike juhtub: Aias on seda varjatud elu rohkem kui aimata oskame, vahel meeldivat, vahel ebameeldivat.
Väävlisuits pidi ka hästi aitama.

Kadakas ütles ...

Paha lugu tõesti. Kas sul see kasvuhoone maas kinni- ma vist tõstaks mujale, kui väga suur tüli poleks.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ega ma muidu väga ei põekski. Tõmbaks kile maha ja kärsataks tulega. Ainus 100% kindel värk. Aga mul seal see viinapuu Aljoshenkin. Ja see pidada olema kedrikukartlik. Tomatitele pidi harva külge hakkama. Mul oli ta st. kedrik, kummaline küll, põhiliselt maisi otsas. Eks need kurgid olid enne maisi kõrval.
Aga praegu korjasin maisid välja ja uputasin kasvuhoone korralikult ära, eks umbes nädala pärast jälle mingi aktsioon. Ja kohati annab mürgiga ka pritsida, seal otsas kus tomateid pole. Eile õhtul tudeerisin õhtu otsa kedriku kohta neti materjale. Kuna kahjustused pole just väga suured, tasub võidelda

deia ütles ...

Seeaasta on kehv aaasta jah nende kahjurite ja seente kohapealt. Mul sellel aastal viinamarjal jahukaste küljes. Ei jää ka muud üle kui kangemaid vahendeid kasutada. Ootan kui saak korjatud, tomatid, kurgid ja muu söödav kraam kasvuhoonest väljas - siis lõigun viinamarja tugevalt tagasi ja teen tõrjet.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Uuri netist. äkki on mingeid looduslikke vahendeid ka jahukaste vastu, saad kohe tõrjet teha. Mingisugustki, et ei leviks need eosed ja viinamarjalt ülearuseid lehti ja vääte saab juba praegu lõikuda, kus marju küljes pole muidugi