neljapäev, 14. mai 2009

Uhhuuu :(

Appi, ma igatsen õue! Seal on nii palju teha! Toas ainult korista kogu aeg. Nõme tegevus... Aga väljas on külm, oi kui külm

10 kommentaari:

Köögikata ütles ...

On või? ma pole tähele pannudki, keset niitmist koorisin isegi tööjaki pluusi pealt ära...

hamptapp - kas anname ilmataadile tappa, et ta meile juba sooja ei saada?

MUHEDIK ütles ...

Normaaaalne ju! Ise siin räägite, kui palju olete istutanud ja puha. No halastage ometi oma taimedele ja puukestele. Mõtle, kui hea neil on jahedas ja niiskes juurduda:) Nii head kevadet pole neile ammu olnud:) Kuum päike paneks nad kohe piinlema ja kiduma.
Küll saab sinna õue ka veel.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Meil siin ju lage, kui külm tuul ikka puhub, siis on puhutud. Ja lapsi sinna tormi sisse ei vii.
Aga jah, eks Muhedikul on õigus, las juurduvad. Toomingate õitsemise aegu on ikka külm olnud

MUHEDIK ütles ...

Tegelikult on meil ka jube külm, eriti tuulega. Aga on üks laul- laulda ma oskan, aga ühegi laulu sõnu ma ei tea:DDD noh, umbes säärane, et igas halvas asjas on üks suhkrutükk sees ja eks nii tulegi seda vaadata- saab veidi puhata ja istikutel ka hea:)

deia ütles ...

prr külm on jah - nagu põhjanabal elaks. tuul tahtis kõrvad peast minema puhuda ja penilased keeldusid ka õues olemast. Mulle tegelikult jahe kevad meeldib - aga tulgu siis ka vihma ja ärgu puhugu nii kõvasti. Mul selline tunne, et see tänane kõva tuul kuivatab maad isegi rohkem kui päike.

elfriide tramm ütles ...

kuivatab jahh, ma külisin nädalivahetusel natuke muru... ja nüüd kasta nigu segane...

MUHEDIK ütles ...

A meil tuleb ikka päev läbi vihma ka, ei saa ninagi välja pista- märg ja külm

Hiline ütles ...

Isegi minul sadas!!! Juheeeee!!! Natuke vähe küll, aga ikka rohkem kui mitte midagi. Külm küll ei olnud, ma pugesin suusakombesse :)))

deia ütles ...

Meil polnud vihmapoegagi - ainult külm ja kõle tuul ja liiva ja tolmutorm. prr - loodan et homme tuleb vähe parem ilm.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Meil sama st. vihma poeg vist ikka oli. Aga toda õiget vihma ei tulnud. Aga vähemalt sai tõesti elamise pisut rohkem korda.