teisipäev, 5. mai 2009

Tulbid

Järgmised ilutsejad:
Kaufmanni tulp Fashion, tõeliselt delikaatne ja õrn neiuke. 
Ja multiflora Quebec. Noored õied on kollakad, pisut hiljem hakkavad õielehe-seljad punakamaks värvuma. Magusad sellised... muidugi mitte maitselt, välimuselt ikka.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Oh, ilus. Väga ilus.
Mul praegu ainult nimetu Kaufmann ja tulipa tarda. Aga nii mõnigi lubab varsti õide puhkeda.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Peaasi, et tead, et on Kaufmann. Muu nime teadmine on juba boonus. Iseasi muidugi, kui Sa kavatsed kollektsioneerima hakata. Aga ega siis pole ka sest hullu. Mul päris mitu sorti, millest ma ei tea ei a-d ega b-d!
Muideks ja enne augustit ei saa ma ikka kindlalt lubada, et Sulle sibulaid saan pakkuda. Siis umbes ju alles näeb, et kuidas nad paljunenud on ja mis seisus üldse. Aga eks augustis räägime sel teemal veel, siis näeb kuda seis on.

Kadakas ütles ...

Sa oled ikka kangesti tubli nende tulpidega! See igasuvine ülesvõtmine ja toimetamine nii, et sordinimed sassi ei lähe, käiks mul küll üle jõu. Kas sa võtad suvel kõik üles või ainult teatud kindlad sordid? Ma sellise tagamõttega küsin, et ehk tead sorte, mis vastupidavamad on ja ise hakkama saavad -mul endal mõni selline on ka, mis ülesvõtmatagi edukalt paljuneb, aga tahaks juurde osta.

Anonüümne ütles ...

Ma ikka ostsin nimedega tulbid, kuid millegi pärast ei lähe nimi ja tulp kokku. Antud nimega tulp näeb ametlike kasvatajate lehtedel hoopis teistsugune välja, kui mul peenras kasvab. Aga ilusad on nad ikka. Ma pildistan ka kõik oma tulbid üles - eks võime ju augustis midagi vahetada (kui mõni minu omadest huvi pakub), kui sibulate kvaliteet ja rohkus selgunud.
Igatahes ma ootan jätkuvalt su tulbipostitusi ja muid jutte ka :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ega ma iga aasta üles võta! Nö. mitme välja süsteem on. Üks aasta võtan teatud sordiod, järgmine aasta teised. Ja kui tulpîdel tundub miskit viga olema vai on liiga puntrasse kasvanud, mõned paljunevad jube kiiresti, segavad iseennast, siis võtan kah. Tunde järgi.
Seda juhtub ikka, et ostad üht ja saad teist.
Eks augistis vaatame jah