laupäev, 2. mai 2009

Selle suve esimene aianduslik katse

Kodukauniks foorumis käisin halamas, et mis jama see on, naabril on vaat et mehekõrgune rabarber, mul peaks olema sama sort aga kasvab selline madal ja niru. Kuigi väetatud nagu ju on.
Sealt sain siis tarkust, et rabarber tahab pimedat, vot siis kasvab. Tõsi ta on, naabril kasvab rabarber suure tamme all, mul aga lagedal. Panin siis rabarberile (ühele neist) vana vanni tagurpidi peale. 
Ja minu katse tulemus: ilma vannita rabarber on alles maapõues, vannialusest saaks aga juba vart maitsta võtta.
Eks täna tuleb vist üks pisike kook ära teha. Nämm

2 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Vot siis. Mul ka nirumast nirum. Ümberistutasin muidugi lauspäikesesse. :oP Kohe täna topin talle midagi pähe, aitähh!

MUHEDIK ütles ...

Näed siis. Seda, et rabarber tahab niisket ja viljakat maad ja varju, ma tean. Aga, et vann...:) Noh, õpid seni kuni elad.