reede, 8. mai 2009

Ikka ikka tulbilaineil

Alustuseks üks võrdluspilt, et kui toredalt suur see lauk ( hiidlauk Gladiator) ikka on. Aga muidu oleme ikka tulbilaineil:
nii palju kui vähegi aega antakse, sest mõni päev on lastega nii palju mäsu! Muudkui jookse! Üks tahab pissile, teine kaob niikaua ära, siis süüakse mulda ja kukutakse kusagile vai tõmmatakse endale niisamuti miskit kaela. Vai jäädakse kusagile kinni. 
Selle möllu varjus olen ma siiski miskit teha ka saanud. Suvelillede sibulad on maasse tipitud ja pamplid on teise koha peale istutatud.
Ja õnneks tuleb nüüd ka juba umbrohtu, mu tee-ehituses äraütlemata vajalikku materjali.
Avanevad ka uued tulbid (Tulipa humilis Alba Coerulea Oculata):
Ja üks vaade veel Quebec-tulbile:

5 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Uuh...tahad, ma saadan Sulle umbrohtu, kärutäite kaupa. Mitte ei saa aru, miks sellele meil nii kohutavalt meeldib, isegi näbi ajalehtedest ja liivast katte põrutavad naadid välja

Köögikata ütles ...

See valge on Alba Coeruleum, eks, mul ta ka avanes, hästi armas. Ja mis lauk see nii suur on? Mul ühed on küll ka üsna suure puhmaga, aga mitte nii võimsad.

MUHEDIK ütles ...

Tulbid on ilusad, aga, et Sa umbrohu eest tänad:(
Tule siiapoole ka, saad seda materjali nii kuis kulub:D, Vastu ei taha midagi, annan ilma kui ise välja kakud:DDD

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Panin nimed juurde
Jajaa, Muhedik! Rõõm ju seegi, et umbrohul on ometigi asjalik eesmärk!

Northern Shade ütles ...

The Tulipa humilis Alba coerulea looks great. It is the type of Tulipa that would blend well with other plants in the Spring garden.