laupäev, 23. mai 2009

Teade naabriprouadele ja ümisemine laada teemadel

Mul on terve posu täitsa ilusaid brokkoli ja lillkapsataimi. Ja mingit kummalist salatitaime. Ja siis veel toda kummalist maasikaspinatit, pidi ka salatiks sobima aga meile ta ei maitsenud põrmugi. Meie meelest sobib ta pigem kuskile ürdipeenrasse ilutsema. No ja lastele mängusupi keetmiseks. No et astuge läbi kui arvate, et soovite ka taimi. Muidu ma viskan nad vast ära. No tõesti liiga palju on neid!

Ah jaa! Homme on vist Roosna-Allikul laat. Ehk ei saja. Loodetavasti. Mul kurgitaimed veel soetamata. Või saabki oma uut vihmavarju katsetada. 

6 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Oh kui hea, et end jälle ilmutasid! Päris hea oli Su tegemistest osa saada:) Ma juba mõtlesin, et kas kõik inimesed on kevadel kuskil jooksus.
Kahjuks oled Sa mu naabriprouaks liiga kaugel, eile just vaatasin, et mul jäi veel ruumi mõned kapsad istutada- lillkapsad näiteks:)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Varasuvine aeg. Muudkui sebi. Nii palju on teha, et aega ei jää éoieti millegi jaoks

Hiline ütles ...

Eh, ajasid brokkoli isu peale (viimane ports külmikust läks pannile).

Aga mida rohkem teed, seda rohkem teha on ja alles takkajärgi saad aru, et elu oleks ilusam ja lihtsam kui mõni asi oleks tegemata jäänud. Alles vanaduses taipad, et mida vähem ette võtad, seda rohkem jõuad ära teha :)

Mariihen ütles ...

Tere!
Internetis taime nime otsides sattusin blogile, kus loodusblogist "Eestis tavaline" tuttav autor.
Hämmastav, kuidas mõni inimene ikka jõuab meeletult palju ja suurel tööpõllul tegutseda!
Mõtlesin, et olen ainus huviline, kes oma koduaias tegutsemisi isiklikus blogis kajastab, aga ei. Nii tore on tõdeda, et inimesed nii pühendunult aianduse ja üldse kodumajandusega tegelevad.

Edu ja kaunist saabuvat suve!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Oo, tere, Mare! Aga ehk ütleksid, et millinses blogis Sa oma aiandusest räägid? Sa nii blogirikas inimene!
Ja ega ma rohkem tee kui teised, tänu harjumusele aeg-ajalt arvutis istuda on see lihtsalt kuidagi harjumuseks saanud, see oma aiandus ja käsitöö elu kajastamine

Mariihen ütles ...

Minu blogi, kus kajastamist leiavad töö ja kodu (sh natuke näputööd, mis ainult omaks tarbeks ja oma klassi lastele tehtud): http://marekodukas.blogspot.com
Muidu ikka tööga (õpetaja) seotud asjad,aga mida suve poole, seda rohkem on aega kodu jaoks. Õnneks!