pühapäev, 12. august 2012

Eilasest :)


No suur-suur aitäh kõigile, kes raatsisid oma suvest jupikese raisata, et kaarti lugeda ja rooli keerata. Aiablogijatega kokku saamine on eriliselt tore asi. Eriti sellistega nagu need meie omad ;)
Ma olen nüüd päev otsa istutanud ja võin õnnelikult raporteerida, et enamik paljasjuurseid maha istutatud ja ülearused ehk topelt taimed ilma peale edasi saadetud. Said rohelisi nutsakuid naabrinaised, kaugema kandi prouad ja ämm sai kah kastitäie.
Ega pärast Köögikata lahkumist minu päev veel läbi ei saanudki. Just törtsu enne pimeda tulekut sattusid siia selle maja endised omanikud ja sain teada paar huvitavat fakti oma õunapuude kohta. See hea õunapuu lauda taga on Aleksandri õunapuu ja see suur Paide taliõunapuu, see minu lemmik puu, mis on raudvitsaga kokkunööritud, olla hiljuti 70 aastaseks saanud. Vot missugune juubel oli ja mina ei teadnudki. Ta olla omal ajal istutatud selle maja pere esimese lapse sünni puhul.

Kuulge, suured tänud tulemast minu väikesesse :) aeda väikese tiigiga :D! Kui meil siin hommikul kallas kui oavarrest seda va vihma siis aalujate kamba kohale jõudes lõppes see märg jamps ja õu sai hoopis rõõmu täis!


Aa kes tulemata jäi ... ai, Köögikata, kellele ma seda mailast pidingi hoidma? Ja kas keegi levitas kurerehasid? Sakiliste lehtedega? Ja toda Faasseni naistenõges nr. kahte.

10 kommentaari:

Nodsu ütles ...

Tänud korraldamast! :) Aalujad on tõesti üks hiiglama armas ja tore seltskond ning kokkutulek kord aastas kellegi meie endi aias kuhjaga positiivset energiat andev sündmus.
Minugi poolt tänud ka kõigile osalejatele, eks see olemine ole alati just nii vahva, millisena me ta ise teeme :).
Ilmataadiga olid Sa tõesti hea lepingu teinud, viimased vihmapiisad jäidki ju Lillelehele, pärast enam ei piiskagi. Super!

Mariihen ütles ...

Ole pai, pane mõned pildid ka üles! Sellised, mis näitavad Sinu aia hilissuvist ilu. Hirmus kahju, et ei saanud Sinu aeda imetlema tulla! Aga ehk mõni teine kord.
Ole ikka sama tragi ja tubli edasi!

MUHEDIK ütles ...

Aitäh ilusa kodu ja ilma ja hea seltskonna ja üleüldse kõige eest

Tii ütles ...

Suur aitäh,tore oli! Kui sul mõne tulnuktaime nimeprobleem tekib, ega muud ei aita, kui portree üles panna.

Kadakas ütles ...

Suurimad tänud ka minu poolt!

Ma kadeduse tekitamiseks natuke lisan, et neil, kes aegsasti enne pimedat minekule sättisid, jäi nägemata salapärane vabaõhu seenetuba ja testimata energiarada. Kui Lillekasvataja selle välja käis, võtsin mina igastahes paarsada kilokalorit energiat kringli näol näppu (no mine hulle tea, kui pikk matk tuleb, kas jääb ikka ühe valla piiresse) ja nii me rahulikus tempos madalaks niidetud rada mööda lagedamate paikade poole suundusime. Rada viis meid kiira-käära niidule, kuhu Lillekasvataja käsi kodumaiseid puuliike istutanud oli ja kust avanesid avarad vaated ümbruskonna niitudele, põldudele ja metsatukkadele. Jalutuskäik oli just parasjagu pikk, et oleks ka ilma kringlidopinguta tagasi jõudnud. Igatahes saime me Köögikataga nüüd kogu energia omale, mispeale nagu Kata blogist võib lugeda asus ta lisaks kokkutulekult kaasatoodule veel puid välja kangutama ja ringi istutama (loodetavasti jäävad Neeme kandi veel kinnisvaraarendajatest puutumata männikud siiski oma kohale) ja mina lippasin eile uusi tuuste maha istutades pangedega sõnnikuhunniku vahet nagu sprinterid olümpial.
Aitäh!

Kadakas ütles ...

Ahjah, mina pakun järgmised nimed:
1. "Kureha" on ehk Valge muskuskassinaeris Malva moschata alba
2. "Faasseni naistenõges 2" võiks äkki olla lavendel?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Eks ma panen pildid üles ;)

Tsiil ütles ...

Mina lubasin kellegile kevadadoonist ja see on mul vagurasti potis alles. Võhmast võib täitsa kätte saada. Aga kes see oli? Kadakas?

Kadakas ütles ...

Ei, kevadadoonist ei ole Kadakale lubatud.

Köögikata ütles ...

Mailane oli Marele