reede, 1. aprill 2011

Täna on Türil tulbipäev!

Äärepealt oleks maha maganud! Ma ei tea kus ma elanud olen?! Miks ma alles nüüd sellest teada sain? Õnneks saan oma tegemised vast ikka ümber tõsta ja seal ära käia. Oooooh

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mina pole samuti tulbipäevast midagi kuulnud. Ja mulle tundub natuke imelik aeg praegu tulbipäevade korraldamiseks - sibulad ammu maas ju ja tulpe nagu ka pole, mida presenteerida.
Svea.

Köögikata ütles ...

Kas see mitte aprillinali pole?

Hiline ütles ...

No seda ma kartsingi, et magad selle tähtsa ürituse maha ja paningi Sinu meeleheaks tulbivideo oma blogisse :DDDDDD

Meeli ütles ...

Pagan, ma pidin juba autole hääled sisse panema, alles kommentaare lugedes sain aru, et mind on haledalt haneks tõmmatud :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Oi, Meeli!!!!!!
Kes siis sellise asjaga nalja teeb!
Tulbipäeval käidud, pildid ja kommentaarid tulevad niipea kui mahti saan!

Eve Piibeleht ütles ...

Nägin vist aiandus.ee-s seda reklaami ja ropendasin mõttes nende aadressil, kes sellise ürituse keset tööpäeva korraldada otsustasid

Tsiil ütles ...

Mina lugesin sellest vist Maalehest? Võib olla ka mitte. Mõtlesin veel, et tublid seal Türil, tulbipäeva tekitamine on tore mõte. Võiks küll aprilli lõpus olla, aga nagunii on alates aprillist igasugused kalendrid täis.
Jään huviga pilte ootama.

Meeli ütles ...

No siis on mind kaks korda haneks tõmmatud. Pagan, (tsenseeritud sõnad)!