esmaspäev, 4. aprill 2011

Igakevadine kohustuslik lumekellukese-poripilt. :)


Esimene lilleke meie aias polnuidki lumikelluke. Hoopis metsikud võõrasemad, pärit vist küll eelmisest suvest. Hästi säilunud, lilleprouad. Nende kõrval on vaeseke mini-kääbus-mägimänd lame nagu latakas vastu maad. Eks sulav lumi pressis. Aga nooh, pole hullu, küll toibume.
Ka kaktus on latakana vastu maad aga tundub, et temaga on ikka kõik korras.


Kõik aiarahvas vaatab unise näoga mulle vastu sealt lumeteki serva alt ja pobiseb: ära lärma, las ma veel viis minutit tudin. Jube uni on veel. Ei tule silmad lahti.
Ainult lumikelluke, väetatud made in metskits väetise poolt. :), on igati ärkvel ja mõnusa olemisega.


Viimane pilguheit paksule lumemassile.


Tagaplaanil paistab see mänd, mida mul on plaanis pügada, eks algus on juba tehtud ka. Ja teises nurgas on meite väike kadakas, eeskujuks kõikidele ülejäänuile. Ainus puuke, millele pole sulav raske lumemass mõju avaldanud. Seisab sirgelt.
Ise eriti ka õue ei kipu. Seal pole midagi teha kah. Lumi on märg, peal ei kanna. Lapsed on pool tunnikest õues ja kui tuppa tulevad, väänan neist ämbri vett välja.
Ma teen hoopis pitsi. Eestimaiselt villast ja tagasihoidlikku pitsikangast. Päris tore tuleb välja

9 kommentaari:

Hiline ütles ...

o_O mis ilus asi sellest tuleb?

Rimo ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

Jõudsin mõttele, et polegi veel endale miskit kudunud. Nii et see sall seal tuleb mulle endale

Lillekasvataja

Eve Piibeleht ütles ...

Väljas ei taha jah sekunditki olla. Kui ma töölt koju jõudsin, sadas lisaks veel paduvihma. Aga lumi sulab hoolega!
Sall tuleb aga väga ilus :D

Aidi ütles ...

Väga-väga ilus! Ma olen tegelikult lausa kade, sest telgedel kududa ma ise ei oska. Isegi mitte kaltsuvaipa, niisugusest ilusast asjast rääkimata.

Tsiil ütles ...

Võõrasemad on jah visa hingega, mõnel hullul novembrikuul õitsevad nad ka.

Meil veel paduvihma pole, aga eelmise öö soe on küll väga palju sulatanud, nii tore! las ta läheb.

Köögikata ütles ...

Imeilus sall tuleb!

MUHEDIK ütles ...

Jah, ja kus siis need minu õied on?

Mulle tundub, et praegused tubeased toimetamised on Sul ju palju ilusamad kui õuevaated, kauneid asju oskad teha!

kaaren ütles ...

kangakudum on põnev.
aga kalendriga on sel aastal midagi lahti, või siis loodusega - no EI OLE õige, et APRILLIs veel pax lumi maas on & linnud ei laula, vaid piixuvad...
Vanasti ikka oli kevad varasem & pori porisem. Sel aastal on aiahooaeg siis kuu, KUU aega lyhem...