laupäev, 2. aprill 2011

Tulbinäitus Türil.


Kommenteerin ja samas kahjatsen natuke, et kõiki ei pildistanud. Aga nad lubasid mingi pilt-nimekirja koos sordikirjeldustega igale näitusekülastajale saata. See oleks neist tõesti väga armas.



Salmon Parrot. Alles avaneva õiega papagoitulp.Mulle meeldivad papagoid eriti selles õitsemise staadiumis kui õis on oma täisküpsuses ja õielehed on uhkelt lokkis ja kõik värvid, mida tal pakkuda on, uhkelt näha.



 Rococo on mul aias täiesti olemas ja ka siin blogis vist rohkem kui ühel fotol. Mulle meeldib tema täidlane värv, küps olek. Õues peenral ei mõju nende südamepunane värv teps mitte agressiivselt, pigem majesteetlikult nagu punane sametrüü kuninga õlgadel.



Dynasty. Oooo milline roosa pilveäär, baleriini tüllseelik ja mannavaht! Õrn, armas, õrn.


Ninja. Pildistatud õievärvi pärast. Mul vist seda värvitooni polegi :( See on parandatav!
 


Escape.Väga armsad ja salapäraselt lehtede varju hoidvad. Täiuslik bukett täiuslikke punaseid tulpe! Üldiselt eelistan ma pika tugeva varrega tulpe kuid end lehtedesse keeranud häbelikud tulbi-iludused pole põrmugi vähem köitvamad. Vist minu lemmikud selles kollektsioonis.


Aaaah! Täiuslik värv, imeline kuju! Milline õis! Double Price on vist mu lemmikuimaist lemmikuim selles kollektsioonis!



Erna Lindgreen. Roosa ... :)


Ad Rem`s Beauty. Püüdis pilku ilusate toon-toonis värvidega. Nagu küps virsik! Vist minu lemmikud selles kollektsioonis. ... :P


Kingston, narmasõieline karvapea. :) Mul muidu narmasõielisi eriti polegi. No natuke on muidugi aga mitte palju. Mulle meeldis Kingstoni õievärv, ilus priske roosa. Selline sobiks hästi mu hanerohu vahele soleerima.


Candy Prince püüdis pilke oma õrnarmsa värvitooni ja krookusesarnase õiekujuga. Vist minu lemmik selles kollektsioonis. Tulpe oli tegelikult hulka rohkem, mina pildistasin neid, mis mulle ühel või teisel moel enam meeldisid. Või siis teisel põhjusel. Nagu näiteks järgmisel fotol olev Weber´s Parrot peenras kasvades mulle sellist rohekaskollast ilmet ju eriti ei näitagi. See poolnuppus olek kestab avamaal liiga lühiajaliselt selleks.


Charmeur. Klassikaline iludus.


Ja minu väikese printsessi lemmik: Foxtrot. Aga nende juures ahhetasid paljud naisisikud, mina kaasa arvatud.
:)

10 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Ohhh, ma tahan juba oma uusi tulpe ka näha!

Hiline ütles ...

Vau!
Veelkord Vau! :DDD No hea, et ma seda aprillinaljana võtsin, sestminu ütlus, et tulpe mahub mu aeda alati, on selleni läinud, et mul pole enam peenralapikestki kuhu saaks kühvli maasse torgata, ilma et ühtki tulbisibulat katki tegemata.

iirisesõber ütles ...

Need tulbid loovad kohe tõelise kevadtunde!Loodan,et tulbihooaeg saabub ka varsti aeda!

MUHEDIK ütles ...

Kui ma oleksin sellel näitusel käinud, oleksid mu lemmikud `Dynasty` ja `Ninja`. Nii tulbilikud ja tulpidest minulikud:D Aga minu kõige lemmikum tulp on `Witty Picture`. Selle näitusel teda vist polnud. Ja mul kah pole/õhkan/:D

Hiline ütles ...

No oskad Sa alles unistada - see Witty Picture (aretatud 1992.a.Th. Timmermani poolt sordist Picture) juba pikka aega ka minu lemmik nagu ka punaroosa esiema(või -isa), kes kunagi mu aias kasvas.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Mul ka pole. Neid sorte on nii hiiglama palju, et ma kahtlustan, et alati jääb neist midagi vaid igatsemiseks.

Anonüümne ütles ...

Jah,.... on ikka ühed ilusad lilled need tulbid. Järgmine aasta peab ikka ise ka minema kaema seda üritust. Ja aitähh, ilusate piltide eest! :)
Svea.

iirisesõber ütles ...

Siit minu lemmik on Escape.Tegelikult paar aastat tagasi Hollandis käies nägin võrratut tulpi-ICE CREAM.Neid oli seal palju koos ja olid väga omapärased ja hakkasid kohutavalt meeldima.Nüüd minu aias ka kolm sibulat.Loodan,et keegi ei ole talvega nahka pannud.

kaaren ütles ...

oo, ooo!
ilus! peaaegu sama ilus kui su enda aias esimene kevadise kulu ja pori seest välja pugev tulbininake;)

elfriide tramm ütles ...

jess, siit leidsin mitu uut huviobjekti :)