teisipäev, 12. aprill 2011

Kevad 2011, ringvaade

Aeg teha pisike ülevaade selle aasta kevadistest oludest. Ideaalne aeg selleks. Eile saime juba mõnusasti aiapingil jalga kõigutada ja natukene päikest võtta. ;P
Tegelikult ka! Meie ammune plaan, teha vanast õunapuust aiapink, sai teoks!


Varem oli ta selline: link. See on see vana õunapuu minu hukkaläinud ürdipeenra kõrval.
 Neljaharuline.


Esialgu on seal nüüd paganama lage, sest see puu oli seal ainus varju andja aga tooli taga kasvab mul kenasti too korea seedermänd, loodetavasti saab temast kunagi uus vari. Muideks, eelmisel sügisel ostetud mustast männist sai hoopis hiirepere ületalve toit. Ainult otsatutt oli järgi jäetud.


See võtab muidugi aega,nooh, see seedermänni varjuandjaks kasvamine, võimalik, et siis tuleb juba uus pink välja nuputada. :)
Praegune maastik ja ümbrus on muidugi päris "tore" pildistamiseks. Liiga palju kuskil trambid, siis on maa nagu sea songermaa. Aga sellegipoolest on kevad mõnus, ülimõnus. Kauaoodatud kallikene!


Ja minu redised on kasvuhoones stardivalmis! Hästi vahva!
Ja mägimännid, mis lume alt välja ilmudes on madalamad kui muru, ajavad end ilusasti jälle püsti:


Ja lumikellukesi on hulka palju:


Ja ka krookustel ja silladel on värvilised ninad väljas. Ja roosid on selle talve ilusasti üle elanud. Ja kuldnokk lendab, sota-pota nokas, meie linnumajade vahel. Valib, et kumba võtta. Jeeeeeeiiih, kevad!
Omapärane kevad tegelikult. Sellist polegi siinmail veel näinud.


Kohati paks lumi maas ja kõrval täiesti sopavaba maa, mine vai riisuma. Need, muidu nii igakevadised loigud ja veed on see aasta täiesti olematud. Meil muidu oli siin ikka päris mitu kohta, kuhu tuli kevaditi purdeid ehitada. See aasta ei suurt midagi! Hea kevad on.
Taimed on 99% kõik talve ilusasti üle elanud. Ja eriti uhked on mu kaks hiidlauku tiigi äärses peenras. Tiik ise on vaid aimatav lume all. Üks serv on väljas, seal näitab oma rohelist pisike ubaleht. Vahva! Ehk läheb õitsema kah see aasta!

7 kommentaari:

Nodsu ütles ...

Jah, kevad on tõega käes!!! Tulbid, nartsissid ja pojengid tõusevad juba mühinal, oh seda õiterõõmu varsti :). See õunapuupink on teil nii maruvahva, sulandub hästi aia üldisesse miljöösse, mitte pole miski võõrkeha. Oi, kuidas endalgi näpud juba reha järele sügelevad, kui aias ringi jalutada... aga ma veel tiba kannatan, las veel taheneb...

Anonüümne ütles ...

Tore pink jah, eks ma pean end sinna mingi aeg siis istuma sokutama:D Ja mul juba krookused õitsevad:) Aga kui ma oma aeda vaatan siis läheb igasugune riisumise isu üle - mul kulub selleks tavaliselt kuskil kuu, et kogu aed riisutud saaks:(
Svea.

MUHEDIK ütles ...

Õnneseen! Väga väärt pink ja väärt jäädvustus oma aja äraelanud puule.
Kevad murrab päris hoolega sisse ka meile:)

Köögikata ütles ...

Äge pink! Ja rõõm kuulda, et kadusid praktiliselt polegi. Meil nii hästi ei läinud.

deia ütles ...

lahe pink!
minul külm ei teinud pahandust - aga lumi ja hiired - ahh, ei hakka parem enam halama :D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Jaah, lehtpuude seas on mul ka kadusid, see ajab natuke kiruma. Ploome sai eile "parandatud". Murtud oksi ja näritud koort on palju. A mis teha? Selle vastu ei saa ju. Kui tahaks 100% minu valve all olevat aeda, tuleks akvaarium võtta. Hiired on mu naabrid ...
A praegu on selle tooli ümbrus tegelikult õudne. :P Kolme kompostihunniku vahel ... :D Nagu kuskil prügimäel. Selle kevade esimest grillimist teeme küll mujal

Tsiil ütles ...

Väert pink! Muhedikuga päris nõus, mõned puud on ajalooga ja armsad.

Suvine pilt oli ka väga ilus.
Tänavune kevad kuivab kuidagi kiiresti jah. Saab juba koledamaid kohti kratsida ka. Ma seda suurt aprilli soojalainet veel ei igatse, siis hakkab Korraga Hirmus Kiire:D