teisipäev, 1. mai 2012

Tuli mai ja seeme mulda sai :)


Korv nr.2 sai kah sisu kuhjaga täis ja seemnedki külvatud. Selle korvi põhivärv peaks olema sinine. Peaks ... aga kuna külvajad olid lapsed siis ei tea midagi, et mis värvides nad mul õitsema hakkavad. Tõenäoliselt tulevad kõik kolm korvi ülikirjud. Mis on tegelikult päris vahva, sest muidu on sealne kant mul üsna lage ja roheline, ühtlane ja sile. Juba praegu vaatan, et need korvid teevad sealsest MAASTIKUST ikka inimasustatud aia. Ilusam ja hulka huvitavam. Varem oli igav, tühjavõitu.
Külvasin ise sinna salat-till-petersell-segu  ja istutasin KATSE TEGEMISE EESMÄRGIL ühe loitva tulinelgi. Mul on nimelt mälestustes kuskile selline mälupilt, et kompostihunniku otsas kasvasid need eriti vägevaiks ja kõrgeiks. Mul nad muidu sellised madalad :(  nomaitea, 70 cm kõrgust, tahaks ju ikka rohkem!
Teiseks kraapisime gladioolisibulad maasse. Tegime sellised segu-puntrad. Saab ilusam. :)


Fashion


Turkestanica


3 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Kiiret tärkamist ja ärkamist muldapanduile ja palju ümaraid üllatunud silmi varuks maapealsetele:D

isehakanud lillekasvataja ütles ...

:D
Mul on ka kogu aeg selline tunne, et peaks nagu kedagi õnnitlema või hõiskama
lühidalt öeldes: kevad tuli! Nautigem!

Köögikata ütles ...

Kas gladioolid panid kohe murusse?