esmaspäev, 23. aprill 2012

Esmaspäeva hommik ehk lugu sellest, kuidas üles ärgata.

Kuna ma hommikuti üritan ikka tunni või paar õppida, olen ma ka paar teadmist juba omandanud. Näiteks sellise: kohvi võib ju erksaks teha aga targemaks ta kohe mitte ei tee. Nii ongi mõtekam kohvitass peos hommikul aias väike ring teha, lihtsalt nautimise mõttes, kui et toas arvutiekraani jõllitada.
Aed annab mõtteid küll :) Ja võtab mõtteid. Eriti sellise: "tegelikult ma ju alles magan ... tssss".
 Tuiasin aiale ringi peale, klõpsisin ilmatu hulga pilte kirgaslilledest (mis ma tõenäoliselt ära kustutan, sest mida imet ma nendega teen? ), nad on ju niiiii ilusad! Ja leidsin lõpuks üles ka, et kuhu ma sügisel Mauruse käest saadud roosad sillad olin toppinud.  Need on siis kõrvalasuval fotol olevad heleroosad õiekesed. Väga armsad. Ei tea kui agaralt nad paljuneda suudavad?
Ja teine küsimus: millal õitseb kobarskopoolia ehk vullrohi ehk Scopolia physaloides? Peaks vist juba õitsema? A mul pole märkigi :( , et ta mul peenras oleks. Paha paha.
Eile tegime esimese külvi. Tean küll, et vara aga esimene korv sai kraami täis (muld, kompost, jne), kuidagi ei saanud külvamata jätta. Lastega koos sai külvatud, oi-oi.


Panime katte peale. Nüüd ootame. Küpseb :)
Priimulate pundid sätivad end ka üksteise järel õitsema. Mul on neid küll vähe ja pundid on veel väiksed aga see-eest on nad uutena minu aias eriti toredad värvilised. Sellised sõbralikud.


No okay, ma olen nüüd ärkvel.

PS.: see korvipunumine on ikka raske töö küll. Praegu on korv nr.3 käsil ja ma kohe tunnen, kuidas parem käsi on nõrgaks ja valusaks läinud. A pole viga, küll ma ta valmis saan. Eesmärk pühitseb abinõu!

8 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Ärkama peab aega võttes. Mõnuga:) Just nagu Sina, aeglaselt vaadates, imetledes, nautides.

See silla paljuneb ruttu, saad varsti teist ise jagada, skopoolia jaoks ongi vist liiga vara, aga vbl on ka hiired maiustamas käinud.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Tänud!
Sulle ka ilusat hommikut, Muhedik!

Eve Piibeleht ütles ...

Ohjahh...sel ajal, kui mõned alles esmaspäevahommikul aias jalutavad ja ärkavad, on teised juba kolm tundi üleval, sellest tunnikese kontoris tööd lõhkunud. Küll oleks ka parema meelega aias, aga ei saa :(

isehakanud lillekasvataja ütles ...

:) maailmas peab valitsema tasakaal. Lillekasvataja ukerdab aias - Thela töötab. Lillekasvataja töötab - Thela ukerdab aias.
Aga täna on Lillekasvataja kord ukerdada. Mul kõik riisumata alles.

Anonüümne ütles ...

See kobarskopoolia peaks praegu õitsema, enamvähem (oleneb asukohast) tsillade ja krookuste vahel, mul panid hiired paar aastat tagasi kõik nahka ja eelmisel talvel ka uuesti Rangi käest ostetud ja potiga mulda pandud koos potipõhjaga.

Mina ka varajane :D - ärkasin öösi 4 ajal arvuti taga, et minna magama. Esimene juhus elus keset artikli kirjutamist unne kopsatada, aga eks esimene kord peab ka kunagi esimest korda olema :DDD
Hiline

Unknown ütles ...

Minu scopolia on alles pungas.

Köögikata ütles ...

:o)
Täna-homme on taas minu kord ukerdada. Paraku ei jõudnudki ma kohvitassiga aiaringile, sest külmiku kallale koort otsima minnes leidsin sealt piimauputuse - terve liiter oli laiali voolanud. Seda ma siis kohvi kõrvale rookisingi. :o( Ehk ikka homme jõuan kohviga ka peenardesse.

Tsiil ütles ...

Ma olen ka pikaldane ärkaja ja kohvita ei ärka sugugi. Nüüd on hommikud juba päris soojad, v a täna, kui maa valge :(

Kui oleks selline mark kohvi, mis kooliasjad pähe aab, siis ma ostaks kohe kiloga :)