reede, 11. juuni 2010

Ja see saak, mis oli/on enne esimest saaki, st. ...

... igasugu ürdid: till, petersell, seller, erinevad salatid, spinat, küüslauk, erinevad laugud (söödavad muidugi), basiilik (seda mul kahte sorti nagu eelmiselgi aastal, aniisine Tai kuninganna ja teine piprasekõrvalmaiguga), murulauk, sibul, meliss (selle aasta uustulnuk, huvitav, ümaralehine) jne.
Segada hapukoorega, maitsestada soolaga ja veel paari salajase lisaainega, lasta pisut külmkapis kaetult seista ja serveerida:


Nämm. Ma nüüd jäängi selle toidu peale.
PS.: Salajane lisaaine jääb saladuseks seni kuniks keegi ÄRA ARVAB, et mis see ka on. Väääga omapärane maitseelamus! See taim kasvab vist küll kõikidel peenras.

6 kommentaari:

Hiline ütles ...

See, kes mul igas peenras laiutab ja mida ma salatitesse kogu aeg kasutan, on vesihein, naati ma mitte ei söö, selle lõhn on minule üpris ebameeldiv. Praegu juba ka nädalajagu päevaliilia õied ja monarda lehed menüüs, täna tegin haugi, värske kartuli ja nõgesesuppi sidtunimahla ja hakitud munaga, porgand otsas ja "supipäikeseks" hakkisin 2 päevaliiliaõit.
Midagi pole teha - kui mu potipõllundus läks untsu, eks peab siis rohtu sööma :DDD

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Jess! Monarda lehed! Tee jäi tsipa mõru neist, juua võis aga kiitma just ei hakka. Aga dipikastmes jumalik!
Rohi on muideks tervislik kraam! Aeg-ajalt uurin ikka toitainete "sisu" ja tuleb välja, et roheline lehtköögivili on ainus lollikindel söök! Muu kraam olgu nii tervislik kui tahes, võib liigsel tarbimisel ikka kurja teha

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Vat päevaliiliaid pole söönud kunagi. Kas see tavaline oranzikas ka kõlbab?

MUHEDIK ütles ...

Jah, aed on head toitu täis:D, aga vesiheinaga on mul veits kehvasti, tänavu on teda küll ühe mullaga paari kohta tekkinud
Ja hernelehed salatis annavad magusa lisamaitse:)
See oranzhikas kõlbab küll.

Tsiil ütles ...

teoreetiliselt tean, et vesihein on söödav ja linnud nosivad seda ka.
just rohisin välja. Shame on me :D
järgmise satsi proovin ära.

Monardat käin vahepeal juba ainuüksi selle pärast sasimas, et mulle meeldib tohutult see lõhn.

elfriide tramm ütles ...

aga ei kasva monarda igaühel. ja ma olen sel kevadel otsinud, kas keegi kusagil müüb ning pole leidnud.