kolmapäev, 29. mai 2013

Huumor köögiviljaaia moodi


Möödunud kevadel kokku pusserdatud suured kompostikorvid püsivad ilusasti. No siit-sealt natuke narmendab: kuivanud oksi vahest pudeneb vahelt välja aga selle suve püsivad nad veel ilusasti ja täidavad oma eesmärki.
Kevade hakul sai korvid tühjaks tehtud ja see oli täitsa tore kompostmuld, mis ma sealt sain. Ja siis algas taas täitmine. Arvatagi, esimene korv sai hoobilt täis uuesti: sisuks kokkuriisutud puulehed ja püsikute kõrred-varred, kevadine kõdu jms. Aiamulda peale ja esimene kurgikülv tehtud.
No täna hommikul läksin piiluma, et kuidas neil seal on siis. Ja oi üllatust! Keset korvi troonib pundar
oataimi! Nojahh :D  Ma olen küll harjunud, et aeg-ajalt lähevad kompostis kartulikoored kasvama, ube ei ole veel kohanud. Ega ma neid vist välja ei rohigi. Las olla. Tõstan parem kurgid mujale, need väiksemad.
Las need oad olla, tähistavad kaugõppe tudengite kiiret kevadet, et pole aega süüagi: kausitäis likku pandud ube tuli visata komposti, ohh aeg. Jookse ühelt praktikalt teisele. Sealt jälle kooli eksameid tegema. Ja järgmine aasta ennustab tulla veel kiirem.

Ja suvi nagu kiirustab ka kusagile. Näe, mul juba esimene päevaliilia läheb õitsema:


3 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

:D

Köögikata ütles ...

Hehee, nüüd saad mitu kausitäit ube.

Aga no päevaliilia on küll praegu veel kurjast. Suvi võiks ikka pisut oodatA...

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

See eksemplar on Kadakalt saadud möödunud aastal ... ehk oskab öelda, et miks ta nii varajane on. Pole mitte üksik õis vaid kogu puhmas paksult pungi täis