kolmapäev, 10. aprill 2013

Tasapisi ta tuleb ...


Tsiil tegi otsa lahti ja mina jätkan mõnuga. Ikka selle va kolepiltide leidmise ja jagamisega. Ja pole ma selles midagi nii kindel, et need nii väga kolepildid on. Sest pole praegu midagi toredamat, kui see, et talv ikka oma minekust vähegi märku annab. Kuuseheki serv on lagedaks sulanud. Tekitab mõtteid, et sinna võiks sügisel varakevadisi sibullilli torkida. Neid kõige varajasemaid.



Pildistades kuuseheki serva, oli selja taga hoopis selline pilt:


Meetri kõrgune lumehang. Ilus valge küll ... aga ...
Rodopeenra ots on välja sulanud. Mul olid männioksad rododele peale visatud. Piilusin neile "teki" alla, Baden Baden on minu meelest väga ilus, tasapisi valmis juba tegutsema


 Aga valget kanada rodo on mingi kurjategija närimas käinud! Igavene jama. Eks ma pean ikka mingit palsamit sinna näritud kohale panema aga nii peenikese oksakese puhul selline närimine küll hea ei olnud. Mis arvate, kas lõikan üldse maha?


Kolmas rodo on alles lumehunniku all, unine. Aga välja olid sulanud ka mõned sõnajalad, mustikavars, pohlalehed ... vai oli see leesikas?

Kui te siit Kesk-Eesti poolt peaksite lähipäevil mingit ilmatu suurt kärakat ehk pauku kuulma, siis ärge väga ehmatage. See olen lihtsalt mina, kes suure kevadeigatsuse kätte on pauguga lõhki lennanud.
Lähen pikeerin mõned lobeeliad, ehk hakkab kergem ...

5 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Noh, kõik tore ei pruugi alati ju ilus olla, aga eks see värk rohkem vaataja silmades on:)
Niipalju, kui sel pildil näha on, on ilmselt tegu hiire kahjustusega ja nemad teevad alati põhjaliku töö. Ma lõikaksin ise küll säärase terve kohani tagasi, sealt ülaltpool niikuinii midagi head tulemas pole, kui ta suudabki mõnd aega hingitseda, ei jõua ta hiljem alumistest pungadest uusi elujõulisi oksi kasvatada.

Tsiil ütles ...

Ma ei imestaks kui kevad tuleks ilma pauguta (loodan ikka, et sa vastu pead :D) ja nii, et lähen kooli, lumi maas, tulen koolist naat põlvini

Sulab, sulab

Tii ütles ...

Muretsesin juba su lehitu "Baden-Badeni" pärast (punaseõieline igihaljas). Õnneks aga tuli meelde, et segadus tekkis juba eelmisel kevadel, ning edaspidi võiksid seda heitlehist põõsakest arvatavasti korea rodoks ehk täpsemalt "Rh. Poukhanese x mucronulatum"-iks kutsuda. Ma ka Anne kiitmise peale soetasin selle lillaroosa heitlehise eelmisel kevadel, ning nüüd ootan põnevusega, kuidas talvitumine möödunud on.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Tii! Äkki Sa viitsid pilti teha oma blogisse, et milline ta Sul praegu välja näeb. Sa oled küll tsipa lõuna poole aga mis siis

Tii ütles ...

Korea rodo on tegelikult pool-igihaljas, kehvema talvituse puhul võib ka kõik lehed kaotada, kuid peaks kevadel taas kiirelt kosuma. Minu roosa-lilla keerulise nimega korea rodo näeb hetkel umbes sama moodi välja kui sinu oma. Need pool-igihaljad õitsevad rikkalikumalt ja kauem kui meil talvituvad igihaljad. Tundub, et aiaärid on pisut jalgu jäänud selliste pakkumisel - uued külmakindlamad sordid neid madalaid värvirõõmsaid põõsakesi ootavad avastamist.

Baden-Baden on mul veel üleni lume all. Eelmisl talvel oli päris ladvaoks kahjustunud, kuid lumealused õitsesid vapralt http://pohlavars.blogspot.com/2012/05/punased-rodod.html