neljapäev, 25. aprill 2013

:D

Möödunud aastal ostsin mõned (4) pseudacorused, nüüd muudkui pabistasin, hoidsin pöialt ja käisin ümber kasvukohtade, et kas on alles või ei ...

Ja nad on! Juhhei!

7 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Tore :)

Eve Piibeleht ütles ...

Minu omad tunduvad ka täie tervise juures olevat. Ehk näeb sel aastal õied ära.

MUHEDIK ütles ...

No nad ju igavesti tublid, mis nendega siis ikka juhtuma pidi :D

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

no mine sa tea ... meie talved ... minu imelik tiik ... hammastega loomad ... misiganes m'danikud ... oi, vaenlased ei maga!

Milda ütles ...

Väga tore!
Tuli ükspäev meelde see valgeõieline põdrakanep, mis mind piinama jäi. Äkki saad mulle teda potti panna, kusagil ja kunagi ikka kohtume

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ikka saab. Ma just vaatasin, et too põdrakanep juba annab tasakesi märku koos teiste varajastega.
Teda võib ükskõik millal välja kaevata. Eks vast kokkutulekul ja Sulle ma pidin veel ühte ogapallidega tarna ka jagama. See on mul hästi meeles!

Milda ütles ...

Väga tore, et meeles oli! Täh!