teisipäev, 2. aprill 2013

Kolm pojengi :)))))))))

Bartzella
Red Charm
Buckeye Belle

6 kommentaari:

Milda ütles ...

Kaks:
Prairie Charm
Duchesse de Nemours:)

Nodsu ütles ...

Üks:
Cora Louise
(olen teda juba aasta jagu netiavarustes imetlenud, kuid tundub, et jääb veel mõneks ajaks vaid unistuseks)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Oeh kui ruttu tulid :D oeh kui huvitavad kommentaarid. Aga minu kolm ei ole enam unistus vaid on värskelt potistatud reaalsed jupikesed :)

Aga aitäh nimesid jagamast, googeldasin. Nad sobivad hästi unistuste nimekirja. A kes teab ... alles kevad ju! Ma jõuan!

MUHEDIK ütles ...

Ma mõtlesin, et juba õitsevad :)

Futu ütles ...

Nimetu puispojeng peaks sel suvel õitsema, anomaalne pojeng peaks juurduma ja ahtalehine peaks kasvama hakkama. Saigi minu kolm kokku.:)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Oh Muhedik, naljamees! Mis õitsevad? Pojeng on ilus esimesest punasest võrsest kuni hilise sügiseni kuni tumeroheline puhmakas tasapisi puna-kollaseks värvub :)