esmaspäev, 29. aprill 2013

Kevadiselt ...

Kui köögikapi alt tuleb välja inimesesuurune tolmurull ja küsib, ise häbelikult oma halli kasuka serva näppides, et: "Kuule, ma olen siin juba nii kaua elanud, et äkki ma peaks ka kommunaalide maksmisel oma panuse andma?", vat siis on tagumine aeg kevadkoristuse peale mõelda.

7 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Selle peale tahaks kuskile "meeldib" vajutada :D

MUHEDIK ütles ...

:D Saad siis aknad ka puhtaks?

Anonüümne ütles ...

Prouad, mida Te suitsetate?
:P
K.

Mariihen ütles ...

Ühinen Thela sooviga "laikida" seda lugu. Nii tuttavalt tõetruu ja kevadine :)

haavaemand ütles ...

Laigin.
Mulle tulid meelde Muumitrolli lood, seal olid tolmurullidega ka mingid imepärased asjad. Mida ma ma küll täpselt ei mäleta, aga aimdus nendest soojendab hinge.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ohh, teid, feissbokklasi! :) muudkui laikima :D

lepatriinu ütles ...

Ühe lausega kõik öeldud...:DDD