esmaspäev, 19. märts 2012

Väike kokkuvõte ja head kevadet!

Uskumatu kuidas aeg lendab! Alles ta oli selline väiksekene, rääkida ei osanud, üks lause oli imelikum kui teine, lonkas kõigi oma kümne jalaga, pildid olid udused, tekst segane. Rääkimata sellest, et mis praktilises maailmas toimus.
Et mida ma siin udutan? Ei uduta midagi, minu aiablogi sai hiljuti, st. veebruari lõpus viieaastaseks. Ega see mingi tähtis juubel ju polegi, lihtsalt mõnel inimesel jätkub juttu kauemaks ;D , ei saa mitte vaiki olla.
Ometi annab see fakt põhjust teha üks pisike vahekokkuvõte. LINK minu kõige esimeste plaanide juurde:)

Mis sel mul siis oli?:
1. Vana lauda sein. Jah, on korras. Aaaaga see lillekast tahab tõenäoliselt välja vahetamist.
2. Tagaplaanil vana ait. HURRRAAAA! Tehtud ja pilt on ilus!
3. Mingisugused ringid. Nomaitea ... igal juhul on seal laste liivakast ja plats on ok.
4. Sõstrapõõsatagune. (näpin häbelikult nina) ... see on see hukkaläinud ürdipeenar... no ma üritan, ma tõesti, ausõna, ma jätkan!
5. Palmipuu ehk õunapuude lõikus. Najahh. Kui sa endale oled puud aeda tassinud, siis sa ka vajadusel lõigud neid. Teadagi. See töö on igavene ja tuleb kõne alla iga 4-5 aasta takka. Nii et oli ka aeg ... :)

Pilte samadest kohtadest tegema ei hakka. On ju kolepiltide aeg. Lisan parem traditsioonilse kevadekuulutaja, maja seina ääres uimaselt kortsus viigikaktuse:



Ja ilusat kevadet Teile kõigile, sest täna ta algas! :)

8 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Sullegi kõike ilusat, aga kevad algab ju HOMME:)

Ma jäin ka ükspäev oma vanu postitusi lugema, päris pänev oli:D

Ja kaktus on veel päris sügavas unes ju! Tee talle pai.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Hakkab homme jah :D ajasin segi.
Ma käin aeg-ajalt kah mõnes aiablogis vanu-vanu postitusi lugemas. Aiajutud on ajatud! Ikka põnevad

KIMALANE ütles ...

Palju õnne aastapäeva puhul!
Väga tore on lugeda aia ajalugu tervikuna. Saab korraga minna algusest lõpuni. Edu!

Helve ütles ...

vahvat kevadet ja nobedaid näppe klaviatuuril!

Milda ütles ...

Väga vahva ja et ikka juttu jaguks, lugesin siin teie mõnusaid blogisid eest taha ja vastupidi ja nii mitu aastat ja näe, mis juhtus-nüüd üritan isegi vahelduva eduga.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

See on ju ainult tore!

Milda ütles ...

Jumala eest, on jah. Ja väga tore seltskond, hingesugulased:)

Anonüümne ütles ...

õnnitlused aastapäeva puhul ja et juttu jätkuks ikka kauemaks, sul selline hää sorav jutt:)

kevadeks ka ja kooliks ja suveks jne