laupäev, 31. märts 2012

H E A

Pärast viit päeva Tallinnas koolipingil sitsimist on eriliselt hea õues aiategusid teha. Kraapisin ja lõikasin oma astelpajud viisakaks. Küll oli H E A. Ma kohe tundsin kuidas muutusin kandilisest kontorirotist igati triks-traks aiainimeseks.
Minu istandik on tegelikult praegu ainus koht, kus pole porine songermaa, kus tegutsemine on mõnus ja tõeliselt kevadine. Kogu maa on täis tipitud piiluvaid krookuste ninakesi, varsti algab värvide pillerkaar.



Lõpuks küll külm tuul peletas tuppa. Õnneks jõudsin ikka kõik astelpajud korda teha. Olid ikka puntrasse kasvanud küll. Ei nägu ega tegu.

PS.: kõik tubakataimed on igati kasvuhoos ja idanes isegi tiibeti priimula, vat ei uskunud, et ta mulle seda au teeb. Lahe. H E A.
Ja toredaid värvilaike jagub avastamiseks ikka. Kiviktaimla ja igihalid muidugi esmajoones. Aga ka eelmise aasta suve lõpul turbapeenrasse toodud jõhvikas tõotab huvitavaid õisi.

6 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Aga kui jõhvikas õitseb alles jaanipäeva ajal, siis mis nublud seal varretippudes on siis?

Tii ütles ...

Pildi järgi on nagu jõhvikate lehtede moodi küll. Käisin ekstra veel oma jõhvikataimi uurimas. Mul küll enamus ameeriklased, kuid sekka ka mõned kodumaised taimed. Üheski varretipus hetkel veel midagi näha ei ole. Aga mul just äsja sulasid välja. Jään põnevusega ootama sinu taimede arengut. Panin oma blogisse oma jõhvikate õiepungad juuni keskelt.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

:) Vaatasin, ilus taim see jõhvikas, pole midagi öelda.
Eks uurin neid veel ja teen pilti ka. ;) Ehk avaldavad oma saladuse, et mida imet nad mul siis seal teevad

MUHEDIK ütles ...

:) eks kõik need kevadised ole ilusad.
Meil läheb selle HEAni veel aega, eile sadas uus paks lumi maha:D

Köögikata ütles ...

Võib-olla kasvatavad lihtsalt võrseid pikemaks?

isehakanud lillekasvataja ütles ...

ma ise ka mõtlen, et vist võrsed ... a no jäävad jälgimise alla ;)