reede, 11. märts 2011

Õhtujutud kolmeaastasega

Kudusin telgede taga. Tuli kolmeaastane, näitas mulle paberile tehtud sirgeldust, et näe, ma tegin lamba. Väga ilus, ütlesin mina. Majja tulevad ussid, ütles poiss. Mis ussid?! Kus ussid! Meil pole mingeid usse! On, on, kinnitas poiss, maa all on! Kas vihmaussid, küsisin mina. Jah aga ära karda, vastas poiss, see lammas kaitseb sind.


Poiss tuli, istus mu kõrvale ja teatas, et räägib mulle hea õhtujutu. Lammas lendas kuu peale. A mis ta sinna läks, küsisin mina. Pidu tegi ja möllu. Ja sõi head sööki. Söi kõhu punni ja läks lõhki.

Ilusaid unenägusid!

6 kommentaari:

Hiline ütles ...

Vaene lammas :DDD
Lastel ikka võrratu fantaasia, ilusaid unenägusid teile ka :)

Nodsu ütles ...

Oi appi, enne tuttu minekut hea suutäis naeru :D! See praegune on neil nii vahva iga jah... tulevad tähtsa näoga su juurde ja teatavad asjalikult, kle mul on sulle üks jutt... või, kle mul on üks mure... ja kus siis hakkab see fantaasia lendama, ise veel nii asise olemisega... Mõnikord on kohe päris tegu, et samale lainepikkusele saada :).

MUHEDIK ütles ...

:DDD

Ju Sa ise oma igasugu karaskite ja "eklääridega" neid fantaasiaid enne uinumist neile tekitad. Vahva poiss:).

Ilusaid magusakõhu unenägusid:)

lepatriinu ütles ...

Lapsesuu ei valeta... Küll lammas maailma päästab...

Anonüümne ütles ...

:D
Lepatriinu mõistab...
Jajaa, see on teine dimensioon kui see, milles me praegu elame. Lambale ei pea kaasa tundma, teda saab ju alati uuesti joonistada. Aga vaat kus sai pidu pidada! Lahe lammas.

Lillekasvataja

Köögikata ütles ...

:o))) Väga äge!