neljapäev, 4. oktoober 2007

Päev meie talu elus

Jõudiski kätte päev, mil mees lõhkus köögi lae ära. Tegi sinna augu...


ja köök sai prahti täis.



Ja kui augule lähemale minna ja üles vaadata, avaneb selline vaatepilt. Näha on katuseaknad ja igasugu juhtmed.
Lgp. Onu Piil. Tulge palun külla. Võtke oma provva ka kaasa.Me teeme pannkooke. Moosiga.
(Onu Piil on elektrik)

Ja kui redelist üles ronida, näeb, et enam pole külma karta vaja sest teisel korral on juba aknad ees.
Ma ei tea, mis mulje meie teine korrus jätab läbi fotode minu blogi lugejatele, aga mulle endale küll teine korrus meeldib juba väga. Seal on selline õdus olemine, eriti kui õhtul tuled põlema panna, siis nagu diskosaal, tahtmine tuleb minna sinna tantsu lööma.

Väljapoolt ja hommikuvalguses näevad need aknad välja nii.







Aga mees ei jäta. August laes on talle veel vähe. Ta teeb teise augu veel.

Nojah, mida seal toas ikka passida, tolmune on ja kaua seal imetleda kuidas mees majast aukudega juustu teeb.
Õues tegemist küll.
Õunte korjamise meetod: sibulakorv puu külge ja kui täis saab, siis tuppa koogiks või sahvrisse ootele.
Paide taliõunad on parajad ära süüa, sibulõunad enamikus veel ebaküpsed.



Uue masina esitlus:









Ma siin ikka jorisesin, et ei taha enam rattaga sõita ega pikka maad käia ega redeleid mööda teisele korrusele ronida. Hoolitsev mees hankis oma kiirelt paksenevale abikaasale käru. Et kui ma juba nii jämme olen, et üldse liigutud ei saa, siis hakkab ta mind sellega vedima. Kas pole armas?
Kuniks issi ja tütreke emmevedimise käru katsetavad, jätkub ajatamine:






Ikka lillaveest läbi ja siis sobilike vahedega ilusasse uude potti. Ûksvahe tegime tiiru Jänedale laadale. Ega sealt miskit erilist kaasa toonudki, kaks maranat, mõned nartsissisibulad ja veel 5 hüatsindi sibulat. Neist kaks läks peenrasse ja ülejäänud kolm kah eraldi pottidesse ajatamisele. Suurde potti tegin sellise segu: omad tulbid+ valged nartsissid+ tumelillad krookused. Eks siis varsti näha ole, mis sealt kah välja tuleb. Unistustes on see pott muidugi väga ilus.

Ja lõpetuseks küsimus suurele ringile: kes on kapi all?

3 kommentaari:

Kadakas ütles ...

Tore, et sa ikka usinalt tegemisi-toimetusi kajastad - nii mõnus õhtul tugitoolis lugeda. Jõudu majaehitusel!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kuule, huvitav jah. Ma isegi imestan, et meeldib igasugu blogisid sirvida. Selline teistmoodi aga lahe lugemine.

Mari ütles ...

See teine korrus on tõesti äge värk. Kas teete selle niisuguses talustiilis? Minu meelest tuleks neid inimesi kriminaalkorras karistada, kes maamajapidamises mingit euroremonti teevad:)
Aga teisest korrusest olen isegi unistanud- siis kui lapsed ja loomad möllavad ja telekas mängib ja musakeskus ja tegelikult tahaks hoopis omaette lugeda