laupäev, 7. mai 2011

Tegelikult ...

... on nende varaste tulpidega nii, et enamikku olen ma siin blogis juba päris hoolega presenteerinud ja korduspilte ma eriti panna ei taha.Ainsa erandi teeks Showwinnerile, sest ta on selline nagu ta on:


Hunnitu! :)
See on siis Showwinner sooja ilmaga päikese käes. Poseerib tiigi kõrval selles kõrges peenras.
Teine kenakene on Persian Pearl. 



Ta oli mul ka kunagi olemas aga kadus arvatavasti minu asjatundmatuse tõttu. Noooh, kaevasin valel ajal vales kohas. Algajale aednikule omane viga.
A muidu on olemine super ja hea on vaadata kuidas aed elule ärkab. Täna tegime tiigi korda. Sobrasin seal sees ja kraapisin lehesodi välja. Ühtlasi tekkis mõte, et kui inimesel on peale aia veel ka lapsed, peaks ta tegema kaks tiiki. Üks spetsiaalselt lastele, õppetiik. Seal nad võivad siis oma katseid teha, et mis siis juhtub kui tiiki vana guasshvärvipurk visata jms. Ja teises tiigis saavad konnad-kalad ja vesiroosid rahus toimetada. Sest minu üllatuseks on meie tiiginatukeses kala ringi ujumas. Ma olin küll kindel, et ta jääb hapnikupuudusesse. Täpsemalt öeldes, ma ei uskunud, et ta eelmise aasta suvegi üle elab.
Vesiroos ajab esimest võrset, kirbutatar on rohkelt paljunenud, luigelilled ajavad võsusid. Tiigiga on kõik tip-top.
Ja sparglinatukestel proovisime ka paar vart ära. Väga nämmad! Nagu noored herned. Delikatess!

2 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Veel parem kui igal lapsel oleks püris oma tiik:) Kas vannidest ei aitaks?
Tulbid on muidugi ilusad ja esimesed rohelised võrsed alati isuäratavad.

Hiline ütles ...

aqualphi - :DDD blogger ka soovitab :)