teisipäev, 10. mai 2011

Tänase päeva ülesanne: õpi pildistama!

Aelesin tund aega fotokaga peenra servas, et jäädvustada uustulnukat tulbipeenras, imelise õievärviga imelist aga  kui olin fotod arvutisse ümber kolinud, leidsin, et mitte ükski polnud kasutuskõlblik. Udused.  Deem.
Mis seal ikka. Lähen teisele katsele.
Uued on minu aias ka :


Oivaline tulp. Praestans Tub. variety. Eelmisel sügisel sain Svea käest. Hea kui maailmas on veel teisigi tulbifänne. Sorte ja liike on nii palju, et ise ei oskaks pooligi tahta.

Muidu praegu müttan ikka oma tiigi kõrval. Ja kasvuhoones. Ja köögiviljapeenrais. Ja ... ühesõnaga, ma ei jõua mitte midagi ega mitte kuskile. Eile saabusid postiga kolm uut roosi. Kuivad nagu vanad krõnksud. Aga pärast ööpäevast ligunemist titevannis nägid juba täitsa istikute moodi välja. Täna tuleks nad siis maha istutada. Ja Black Magic saigi omale uues peenras imposantse platsi. Pühapäeval tõin Mauruse käest jupikese kobarskopooliat. Sellele leidsin kena koha roosi selja taga kivimüüritise ees. Nii ei ole probleemi sellega, et skopoolia tahab suve teises pooles "kaduda". Siis on roosi kord särada.
Minu aed ei ole roheline. Pigem kollakas-roosakas-roheline koos punaste varesejalgadega:


No näed! Pilt on jälle kehvake, päris elus on need värvid kuidagi teistmoodi. Nooo umbes sellised:


See viimane on juba hea foto, eks ole?!
Toredaid kooslusi on mel veel: Apricot Beauty ja hanerohi:


 Ja põldkannike ja kivid:

5 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Hmm, see punane näeb välja, nagu mul tööaias tulp Brilliant Star, aga oivaline tulp peaks google järgi vist hoopis mitmeharulise õievarrega olema...aga kuna mul peaks seal mõlemad olema, siis võib-olla on nad segi läinud ja kidura maa peal on ka mitmeharuline hoopis 1-haruline (ehkki oivaline oranž Shogun on küll väga haruline samas peenras).

MUHEDIK ütles ...

Tead, Sa võid õppida seda pildistamist kui palju tahes, aga see ere päike lihtsalt sööb kõik värvused ära. Hoopis paremini tulevad nad välja veidi sombuse ilmaga.
Aga tulbid ja Su kooslused on ilusad ka kehvemate värvidega:)

Anonüümne ütles ...

Seda postitust ma ootasin..... minu praestans peaosas!:DD Selle nimel tasus oodata! Ja homme tulen vaatan oma silmaga üle, kuidas sa mu kallikeste eest hoolitsenud oled... ja kohvi nõuan ka:DD
Svea.

Tsiil ütles ...

Ajakiri Aed 2008, nr 2 Jaanus Järva Kuidas pildistada aeda. Nipp, kuidas saab valguse kvaliteeti hinnata, on fotograafi enda vari -kui see on 2 korda fotograafist pikem, võib kaamera kotist välja võtta. Päris hea lugu, lihtsamad nipid ja olulised asjad kirjas.
Mina soovitaksin ilma välguta ka proovida, siis on teised värvid.

Tulbid on ilusad. Punast tooni on muide igal kaameral isemoodi :D Sinu kaamera punane on ilus :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

No vaatame seda varju asja.