pühapäev, 15. mai 2011

A midagi on ikka alles ka, no neid tulpe, ma mõtlen.



Libretto Parrot ja järgmisena:


Nartsiss Obdam, mis mul eelmine aasta väga niru oli kuna olin sibulad liiga sügavale suutnud istutada. See aasta on küll ainult paar õit kuid see eest veatud suured õied.
Ja uus sort minu aias:

6 kommentaari:

Hiline ütles ...

No jah, midagi jätavad alles küll, aga tärkavad kusagil mujal :( pojengid mul tänu nendele närilistele juba nagu umbrohi või sinnakanti, tänavu juba 4 pungadega juurikat, kes teab milliselt sordilt pärit, küll murult, küll teise lille puhma keskelt leitud, selle officinalise, kes eelmisel kevadel (padukate ajal)salapäraselt kadus, leidsin ka lõpuks maa-alt üles.

MUHEDIK ütles ...

Mul on küll kõik alles, aga mõnest sordist on samuti sibulad rännanud oma kasvukohast ikka väga kaugele:)

Northern Shade ütles ...

Lemon Beauty is a very nice looking Narcissus. I like the groups of white petals. It looks nice next to your pond.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Yes, they are like a bellflowers.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Muhedik. Hihii. Mul on ka paar korda tulbid kuskile mujale rännanud aga kahtlustan selles rohkem neid Tootsi rotte, kes pressrauagi ära viisid, no neid kahejalgseid. Mul neid ju mitu. Ja alati väga suured abilised kui sibulate panemiseks läheb.

Pille ütles ...

Nende nartsissidega on kummalised lood - see Obdam mul mitu aastat kippus õie raskuse all maadligi vajuma või murduma. Eelmisel sügisel võtsin siis hoiaku, et ostan üksnes madalamakasuvulisi nartsisse, Nüüd kevadel, kus vinge tuul ja lõpuks ka sadu meile jõudis, on kõigil Obdamitel suured rasked õievarred kenasti püsti, aga sügisel ostetud madalakasvulistest natrsissidest on nii mõnigi maadligi või murdunud varrega - no saa siis aru...