laupäev, 27. november 2010

Lumised


Need fotod on nüüd tehtud enne suurt tuisku ja lumesadu, mõned päevad tagasi. Siis olid eriti lahedad minu vigurid, esiteks must mänd:


ja teiseks Korea seedermänd: 


Sellised mõnusad pikkad okkad neil mõlemal.
Praeguseks on lumi meie aiatiigikese üsna kinni katnud aga nädalake tagasi pakkus ilusaid vaatepilte.


Hea ikka, et lund tuli. See must ja märg maa on nii ära tüüdanud. Varsti saab ehk suusatamagi!

8 kommentaari:

Nodsu ütles ...

Tiigike on oma kaunis lumepitsivahus lummav tõesti! See ikka nii palju elavdab aia üldmuljet... Enne lume tulekut see porine aeg ongi kõige hullem aeg üldse, see paks pori, mis nii agaralt end igale poole jalatsite külge mätsib, on lihtsalt jube. Ja no sellest me ei räägi üldse, kui mõni väike tegelane otsustab end täies pikkuses selle sisse heita, eriti veel peale seda, kui selga on pandud külla mineku riided :).

Köögikata ütles ...

Meie lapsed juba suusatasid nii eile kui täna. Ise ei jõudnud, rookisin lund ja toimetasin toas.
Sedaeaks - jah, homme peaks seda heaks tegema minema.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

A ma ei viitsinud täna suuskama minna. Olen laisk.
Paha, paha Lillekasvataja

Tsiil ütles ...

need okkalised tegelased on tõesti lahedad :D

Mina olen ka laisk a suuskama ei viitsi väga minna :( Uisutaks küll, aga sellega läheb veel aega. Tore, et lumi tuli, hakkab juba selline tunne tekkima, et vanad talved on tagasi :D

Köögikata ütles ...

Mina ka ei jõudnud täna suuskama. igasugused ootamatused tulid vahele. Aga lund aina tuleb ja tuleb...:o)

sloolo - nagu slaalom

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Ükskord me suuskame niikuinii!!!!!


... ütles Lillekasvataja teki seest teleka eest

MUHEDIK ütles ...

Okkalised ongi talvel kõige müstilisemad puud, eriti siis kui nad härmas on. Oota veidi. Kui nad suuremaks kasvavad, saad alles neid vaadates õhku ahmida:)

Köögikata ütles ...

Hei!
Üks armas meemike on liikvel: http://katamaailm.blogspot.com/2010/12/joulumeem.html