kolmapäev, 10. november 2010

Kanakotlett tekitas uimases koduperenaises positiivset emotsiooni

Tegin täna elus esimest korda Kiievi kotletti. Olin absoluutselt kindel, et see läheb mul nässu ja kinnitasin oma perele ka kogu aeg, et "täna sööte kõrbend kana!" või et "peale keeduriisi õhtaks muud polegi" või et "mis võileibu te tahate?"
Aga see ei läinud nässu! Väga hea tuli välja!


Kõik sõid ja kiitsid. See paneerimine, kordamööda kord munas siis riivsaias, vot see oli küll paras mätsimine aga tulemus õnnestus hästi, miskit ei lagunenud ja kõik oli parajalt küps.
Lahe! Ma olen fantastiline kokk ja kanakotleti-kunn! Järgmine kord võtan lehttaignatorukesed shefiiritäidisega ette.

PS.: ilusat värvilist sügist ikka on veel, oleneb lihtsalt, et kuhu vaadata. ;)

5 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Tubli!

Mina pole kiievi kotletti veel ise teinudki. Koolis meil sai see läbi tehtud küll, aga ma ei sattunud selles meeskonnas olema. Aga kui ma nüüd järgmine kord kanafilee otsa peaks komistama, sisi ma vist pigem proovin Mari-Liisi viimast kanaretsepti, tundub mahlasem.

Sefiiri võtaks aga küll. ;o)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Oooo, see yrdivoi tegi selle kanarulli ka ylimalt njammaks ja mahlaseks
Mina teen kindlasti ykspaev jelle

Tsiil ütles ...

värvi õnneks jätkub.
mina läksin kanaostuga alt. sinine ta oli ja siniseks ta jäigi :D

Hiline ütles ...

Mind õpetati neid kotlette tegema siis kui ma kalkuneid kasvatasin. Kana rinnakust ainult korra teinud.
Mahlasem ja krõbedama koorega saab kui esiteks paneerida jahus, siis munas ja lõpuks riivsaias. Ja meie perele maitseb sisuks "segaroheline" petersellist, tillist ja porru noortest rohelistest vartest.
Kuigi jah, mite küll kiievikotlett, aga samamoodi teen kanafileed seenetäidisega, kuhugile ju pean need üüratud kogused porgandriisikaid, võiseeni (kollariisikad) ja võipuravikke kasutama :)

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Tsiil, osta uus kana, seekord roosa