teisipäev, 16. august 2016

Lihtsalt üks vahemärkus


No vihmane on ...
No täitsa vihmane on. Ma isegi ei mäleta, et millal oli terve päev ilma vihmata. Õue peal on vihmaveeloigud, maa lirtsub ja pojengid tuleb arvatavasti kõige täiega maani maha lõigata. Seda pidevat lödistamist nad ju ei talu.
Pole ka ime, isegi ju ei talu. Suund on totaalselt sügisene - keeda ja küpseta, hoidista ja kuivata.
Rohima eriti ei pääse, aeg-ajalt lihtsalt käin aias nö päästetöödel - uppujaid päästmas.
Loomulikult pakub aed ka sellisena silmale vaatamiseks ilusaid hetki, alustasid ju kobarpead. Neid mul eriti ei ole ja ega ma neid rohkem ei taha ka. Pigem tahaks, et need, mis on, kasvaksid suurteks, veel suuremateks puhmasteks ja pakuksid teiste püsikute kõrval uhket vaatepilti.


Mida nad muidugi ka teevad.


Tavalised kõrged kukeharjad on eriti jämmeks läinud. Ühest küljest on see vahva aga nende laiutajate käes on mu kiviaiapeenra kõige uhkem plats ...


Ja sibulad said põllult ära toodud. Siin väike näide:


Kui ma nüüd hoolega mõtlen, siis tundub, et minu sibulakasvatus saab iga aastaga üha rohkem hoogu juurde ja saak on iga aastaga aina suurem ja ilusam. See on hea, sest oleme suht suured sibulasööjad.

Ja möödunud nädalavahetusel sai külastatud esmakordselt sellist üritust nagu Varbola Puu. Järgmine aasta lähen ka sinna ja hangin sealt omale ühe toreda kuju. Seal oli valikut küll. No selle toreda koerani minu rahakott ilmselgelt ei küündi aga mõni pisike kass või öökull või oravad või kured või ... sobiks mu metsaaianatukesse ilmselgelt.


5 kommentaari:

Rahutu rahmeldaja ütles ...

Kobarpead on šefid jah :) aga no sibul, hm, fui :D aga tore, et aina ilusamini kasvavad kui sööjad olete

Kadakas ütles ...

Hea kombinatsioon - kobarpea koos kõrrelisega! Me küll ei upu kummalgi pool lahte, aga kui ikka taevast kallab, ega siis ole ka suurt tahtmist mullas sonkida.

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Oasaak on ka ok aga pole vihnavahet, mil saaks meid ara korjata

Togram ütles ...

Meil veel uppumise tunnet ei ole, aga eks see suht ebameeldiv on, kui muudkui kallab. Külm on ka, kui nüüd vingu edasi tõmmata. Ja kus sa siis songid, kui suht hetkega oled märg ja porine ja...

Helve ütles ...

Mulle ka meeldib väga hästi kobarpeade ja kõrreliste kombinatsioon. Ja muidugi see puuskulptuur....ja kõik need teised puuskulptuurid olid vaatamist väärt. Singer Vinger muidugi ka. Ja Aalujad.