esmaspäev, 18. aprill 2016

Tuhk pähe ...

Ma siin varakevadel kilkasin, et mingeid suuri kadusid mul aias pole. Pole nagu midagi välja läinud ega hukka saanud. Tundub, et päris nii lilleline see olukord ikkagi pole. On kahjustusi. Luudpõõsas on kuidagi kahtlaselt luud mis luud ja Hosti kivirik, see eriti vahva olemisega on kõvasti kahjustunud. Siis olin ma eelmine aasta ühe lapiku kivi võrkiiristele otsa visanud, no ma ei saa aru, et kuidas ma sellist asja tegin?! Õnneks olid nad ikka säilunud seal kivi all ja üks üritas seal isegi õitseda. Ühe eelmisel aastal soetatud bergeeniatest olen ma mingitele sibullilledele pähe istutanud ja kevadel kasvumajas riisudes murdsin väikesel viinamarjal võrse pealt maha.

Hea ongi, et ma vähe tõbine olen ja aeda ei pääse. Muidu keeraks seal jälle mingi lolluse kokku. Piinlik on kohe.



2 kommentaari:

Tsiil ütles ...

oh, nii armas :)

Aedkutsub ütles ...

Ma ise tekitasin omale kahjustuse - astusin musta leedri Black Lace puruks, nüüd peab teine nullist alustama. Nii et sa pole ainus.