reede, 17. juuni 2011

Üks tähtis uudis lupiinide kohta :)


... no ei ole aega ei blogida, ega aias maltsa rohida. Aga nii palju ikka on aega, et märgata uute taimede ilutsemist aias. Eks siis blogib korralikumalt kui kiired ajad mööda saavad.
Fotol siis uus Mauruselt saadud lupiin. Seeme oli korjatud kollaselt lupiinilt, tulemus siis selline üliarmas roosa-kollane.

4 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Jah, need õieküünlad on väga ilusad, aga ära lase neid omatshtsi külvata, hullemat umbrohtu pole olemaski ja nende juured lähevad nii sügavale, et neid ei saa ka teiste lillede vahelt kätte. Kui nad õigel ajal maha lõigata, polegi vist ilusamat suvelille.

Hiline ütles ...

Selles olen Muhedikuga nõus, et hull umbrohi, muidugi kui ta ise külvab :D
Aga kui pidevalt äraõitsenud "küünlaid" ära lõigata, siis õitseb pea sügiseni. Ka üks minu lemmikuid, kuigi eriti neile minu aias kasvada ei meeldi.

Köögikata ütles ...

Mulle ka meeldivad ja olen neid nimme proovinud umbrohuks ajada - üht kividevahelist küngast haljastada. Ei õnnestunud. Esimesed surid peenrastki välja. Aga nüüd on peenras ikka lupiinid olemas. Samas, selle Muhedikupapa punase lasin üksaasta nimme külvama ja nüüd ma polegi enam kindel, kas mul see punane ise enam alles ongi, kahtlaselt roosapoolsed hoopis on kõik punased. Aga selle jutu peale nüüd mõtlesin välja, mis lilled ma diivanilaua vaasi toon, sest jumikad-neitsikummelid on siin lõpetamas just.
Et...tänud tähtsa uudise eest! ;o)

Tsiil ütles ...

Ilusa tooniga õied. Hundiuba ? :D
Mõnes kohas on nad tee äärde värvilise koloonia loonud. Kunagi oli meie bioloogia õpetajal fantastiline värvikogu.
Imetlen kaugelt :)