teisipäev, 21. juuni 2011

Käised üles käärime ...

ja offi peale määrime!
Kiired ajad on nüüd möödas ja on alanud aeg aia jaoks. Ohhhohhhohooo, milline posu maltsa on igal pooll!
Aga sellest ajast, mil aeda kohe kuidagi ei jõua, on ikka natuke kasu ka. Ma mõtlesin välja, et mida oma hukka läinud ürdipeenraga teha. Mis muud kui pojengipeenra! Seal viljakas pinnas ja väga demonstratiivne asukoht. Augustis on sobiv aeg pojenge ümber istutada. Selleks ajaks peaksin ehk platsi valmis saama.
Teine suurem ehitustöö aias ootab ka. See on see tiigipeenra ühendamine järgmise peenraga. Kasvuhoonepeenraga. Aga seda ma omaette teha ei saagi. Lastele hakkas see treppide ehitamine nii meeldima, et seda teeme ikka kõik koos. Ja meil sujus ka see ühistegevus.
Ok. Nii et ma lähen rohima. Minge teie ka.

minu pojengide nimekiri asub siin: link + veel üks, mille nime ei tea, see kevad Mauruselt sain. Ta ei õitse kah. Põeb ümberistutust, õied jäid väikseks ja lõikasin need ära.
Aga seeeest nägin Red Red Rose'i õie ära. No on aga ilus värv!!!

9 kommentaari:

Hiline ütles ...

Pane mulle meilile, millised pojengid Sul olemas, ma peaksin osa ümber istutama ohutumatesse kohtadesse ja mõni mugulake võib üle jääda küll.
Rohima veel ei pääse, enne pean pojenge pügama, et umbrohule ka ligi pääseks :D

MUHEDIK ütles ...

Mul tuleb tänavu samuti suur pojengide ümberistutus, aga arvan, et potistamiseks mul küll aega ei jää. Kes platsil ees, see mees:)

Ja rohima ma ka ei lähe, maa on selleks liiga märg. Praegu on kõige arukam tegevus istutamine, istutamine...

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ma juba istutasin oma potti seisma jäänud salveid ja kui vihmasabin vaibub, torman keerdoksalise sarapuu kallale. :)
No kui Sa 2.-l kaevad... kahtlaselt nagu tsipa vara.
No septembris ma ka kaperdan lõuna-osariikides. Mul üks pereliige kolib sügisel Nõosse elama, siis tuleb sealkandis liigelda

Anonüümne ütles ...

Kas mõni veel õitseb ka või on end juba hilja pojenge vaatama kutsuda:DD Ma maltsa ei vaata, ausõna;)
Svea.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

külla võib ikka tulla aga pojenge enam eriti polegi. Ainult Santa Fe. Vihm tuustis neid nooremaid, õied kõik koledaks

Köögikata ütles ...

Ohoo, kas me lastest saavad koolikaaslased? Me peaks siis oma Muhedikukülastused (mul küll viimane aasta) kooskõlastama, seltsis oleks segasem. :o)

Tsiil ütles ...

Mul päris kahju kohe, et edasi saan põhiliselt kasti istutada. Ruumi pole :( Või siis hakkama midagi otsustavalt vähendama, astilbesid näiteks. Augu ümber saab ka muidugi istutada, aga õnneks või kahjuks praegu polegi midagi.

Peenarde ühendamine on nii lahe.

Anonüümne ütles ...

Sel juhul ma tulen kunagi siis, kui ilm jälle normaalseks läheb:)Näiteks siis, kui liiliad, päevaliiliad jm, õitseb:)))
Svea

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Köögikata.: Oi lahe värk! Siis hakkame kooli kõrval aiablogijate kokkutulekuid tegema ja seal kapsaid vahetama!

Svea. Kuule jah, ega nende vihmukeste ajal pole aias midagi teha. Eks ma annan Sulle kohe teada kui midagi huvitavat peaks õitsema minema. Praegu õitseb küll esimene sats neid liiliaid, mis sibulaid Sa mult sügisel saad
Tsiil. Miniaiad on ka suuperlahedad. Vaata Vahemere aedu, minu ühed suured lemmikud, kus pisikeses kivises hoovis on savipottide ja vähenõudlike taimedega muinasjutte tehtud.