esmaspäev, 6. juuni 2011

Omapärane kogemus ehk tumm kui kala

Nädalavahetusel panin turbo peale, et ikka natukenegi aiatöödega järje peale saaks. Ilm oli ilus, töö sujus. Päike soojendas ja tuult oli vaid veidi. Igati ilus suvine ilm. Sain lõppude lõpuks oma kõrvitsad pottidest peenrasse ja kasvuhoone rohitud. Võin endale tunnustavalt õlale patsutada. Suvetuulel hakkas vist aga kade meel ja tekkis tahtmine isegi midagi korda ajada. Ja nii nagu mina kolisin taimed pottidest peenrasse, nii kolis tema minu hääle minu seest kuskile puu otsa. Mida pole seda pole. Häält nimelt. No sosistada saan aga sedagi suure vaevaga, kole valus on. :( Olen tumm. Täiesti tumm. Oi vaeva. See pole üldse meeldiv.
Arstile täna veel ei pääse. Ravin siis vaarikalehtede ja paiselehtedega LINK  Seal põhjus ka ilusasti kirjas: ei tasu nii palju lärmata. :(
A mulle meeldib aeg-ajalt muliseda ja ma juba sündisin sihuke, kõvahäälne. :)


Praegu õitsevad tiarellid. Ai-ai kui ilusad!

Lisamärkus:
Keetsin siis valmis selle vaarikalehe ja paiselehe tõmmise. Väga huvitav. Kas paiseleht sisaldab tärklist? Tõmmis jäi kuidagi kissellilaadne. Kisselilaadne toode :)
Aga vist isegi aitas natuke ja lapsed jõid palju parema meelega kui männivõrsete teed.
Rahvameditsiinis tean veel toorest muna kasutatavat aga mina sedsa küll katsetama ei hakka.
Tumm on paha olla. Hakkan viipekeelt õppima. Ainult naabri koer oli nii kena ja sai aru, et mida ma talle plaksutan. Ülejäänud (lapsed, mees, oma koer) vahivad juhmi näoga, et ahh, mida sa ütlesid?! Veel hullem, suhtuvad nii, et kui ei ütle midagi, järelikult kõik on ok. Vaikimine on nõusolek, eks ole?!

9 kommentaari:

MUHEDIK ütles ...

Haigused on pahad-pahad, aga ma olen kuskilt lugenud, et lauljad ravivad oma häält niimoodi, et keeravad soolaheeringa ümber kaela, ju ta mingi riide sees peab olema.
Tiarellid on ilusad:)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Heeringas kaela ümber!

Hiline ütles ...

:DDDD Tegelikult jäme sool, võib ka meresool (ka kaer) pannakse suka sisse, soendadakse praeahjus ja seotakse ümber kaela. Väga hästi aitab ja teedest olen ainult lahjemat kummeliteed ja kangema kummeliteega kurku kuristanud.
Mulle ka rohijaid vaja, minust pole praegu suurt miskit, peale kõplavarre hoidmise, kasu :)

Hiline ütles ...

Ma pean ikkagi kas uue klaviatuuri ostma või korrektori palkama :))) see soendadakse oleks võinud ikka soojendatakse olla :S

MUHEDIK ütles ...

Sool on vana lugu, aga just heeringas...ma veel kujutasin ette, mismoodi see padi pärast:DD

Köögikata ütles ...

Heeringas on vana tuntud trikk. Kile ja soe sall veel ümber. Aga ega ma ise kasutanud ei ole.

Tsiil ütles ...

Tiarellid on tõepoolest ilusad, minul neid veel pole, aga kindlasti saavad olema.

Kõrvalseisjale on see ikka naljakas kui teisel häält pole. See on kuidagi armas :D
Rahvamedistiin on ikka väga värvikas ja heeringa puhul ka aroomikas :D

Kummel on alati see leevendaja, aga häält vist küll tagasi ei too.

Northern Shade ütles ...

Your Tiarellid flowers look pretty, with their star shaped petals. I planted a number of Tiarella last year, and am enjoying their blooms right now, too, and their good looking leaves.

I hope you get your voice back soon.

Anonüümne ütles ...

tramadol online tramadol withdrawal medication - tramadol withdrawal management