laupäev, 12. veebruar 2011

Tegin kah ühe näpuotsa mullaseks.

Ühe näpuotsa tõesti. Suskisin kah paar seemet mullatopsi. Punased tomatid, kollased tomatid, neli paprikaseemet, tiba sellerit ja sutsu basiilikut. Natukese.
Esimesena külvasin punaseid tomateid, see tegi tuju kohe nii heaks, see mulla sees näpuga sorkimine on ikka eriliselt tore tegevus. Ainult, et sordiga panin puusse. Mina ei tea, kuidas see juhtus aga poes valisin välja pikakasvulise tomatisordi ja pärast kodus võtsin kotist välja lühikasvulise Beta. Aa noh, abiks ikka. Ongi hea kui on palju erinevaid sorte.
Ikka hea tunne on kohe kui aknalaua peal karbikeses natuke muda. Hulka kevadisem kohe! :)

Tegelikult on kevad ilmatuma kaugel veel. Minu ilmaennustajad, kassid, koer ja aknatagused linnud on 100% ja rohkemgi veel talvisel reziimil. Söövad ja magavad. Söövad ja magavad. Mis siis ikka. Mullakarbile kile peale ja ronin ise ka teki alla tagasi. Talveuni. Norr.

10 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Minu aknalauaaiandus piirdub rohelise sibulaga,seda saab juba toidule. Aga muidu norr jah. õnneks täna alles laupäev, saab homme ka norr teha. Kuigi jah, homme vist lumelükkamisest ei pääse. Muudkui sajab juurde.

Hiline ütles ...

Vara veel.

Unknown ütles ...

Ma tean, et on vara aga mõjub positiivselt psüühikale. :D Ja vastu kevadet negatiivselt minu vabadele aknalauaruumidele.

Sibulad! Muidugi!

Lillekasvataja ütles ...

see borks on Lillekasvataja, mina!

Köögikata ütles ...

Mina ka alustasin, aga teistsugustega - sidrunväändik (jäin sellega hiljapeale) ligunes 4 päeva vees ja nüüd läks kaltsuga niiskesse liiva. Ja mingi elulõng läks ka mullatibakesega minigripis külmikusse. Tomatiseemnete varud vajavad vist veel täiendamistki. Aga ma ka magan alles tegelikult.
Ja pealegi ma ei tea, kuidas mu kassititt mu aknalauaaiandusse suhtuma hakkab. Kui enne oppi teda näljas hoidma pidin, ähvardas juba kuukinga ja ratsuritähe lehed nahka panna.

Lillekasvatajas ütles ...

Kuule, kassidega on probleem jah. Ma üks aasta panin ühe vanemat sorti kardina knopkadega akna ette kinni. Taimed jäid nagu võrgu taha. Üks kurivaim arvas ju, et olen eriti toreda wc ehitanud talle!

iirisesõber ütles ...

Minul plaanis järgmisel nädala lõpus külvamine ette võtta.Ilm ikka väga talvine ja külm.

Tsiil ütles ...

Loen aiablogisid ja ikka mõtlen aeg-ajalt, et küll on ikka tore, et te kõik olemas olete ja endast märku annate. Külvate ja ootate kevadet. See on nii lohutav ja tore :)

Ma loodan, et saak tuleb hea :)

MUHEDIK ütles ...

Oi ma küll pole veel säärasteks asjadeks valmis. Külm on ja pime on ja vara on ja üleüldse...


watiopo sarnaneb ka kangesti vatijopele

Lillekasvataja ütles ...

watiopo selga jah ja tagasi magama! Aega on, nad ju idanevad kah jupp aega!