esmaspäev, 2. august 2010

Kõrram küll! (Palav on ka ehk Vahemere äärne kliima)

Ma ei saa iialgi oma kümmet käsku täidetud! No üks töö sünnitab teise, ausõna!
Ja palav on ka tõesti. Keskpäevases leitsakus ei tee ikka midagi.
Vahemere äärne kliima - Vahemere äärsed taimed.
Ma siin korra juba mainisin, et mul on kalanhoe nimeline umbrohi. Tuleb välja, et ka lavendel on väga edukalt ise üksipäini paljunenud.

6 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

Mis palav, meil oli esimese puhkusejärgse tööpäeva puhul hommikul 13,4 kraadi, nüüd hakkab normaalseks minema, enam hambad ei plagise.

Eve Piibeleht ütles ...

a kas see kalanhoe umbrohi kasvab sul sees või väljas...kui väljas, siis ma tahaks ka sellist :D

Mariihen ütles ...

On jah jälle palavus käes! Meil kella kolme ajal 31 kraadi, kuigi hommik oli üsna jahe.

MUHEDIK ütles ...

Meil samamoodi- konditsiooner on kõige hädavajalikum mugavusriist:)

Vat- õuekalanhoe sobiks meie sukulendimüüri samuti

deia ütles ...

kas see lavendel on sul metsikult paljunenud? Kui teda sul üleliia on - siis ma pretendeeriks kah nendele, mis väljarookimisele lähevad. Saaks veits kiiremini. Tahaks roosipeenardele sellist lavendli hekki ette teha. Praegu mul 2 lavendlitaime on - aga oodata, millal nad paljunevad, läheks jube kaua. Kui sul neid aga üleliia, siis saaks hekikese kiiremini valmis :))
Minu nimekiri ilmub täna - lihtsalt viimastel päevadel oli palju ringijooksmist - ja ei saanud nö süvitsi asjaga tegeleda.

Kui sul neid nimetuid tulbisibulaid ka peaks ülejääma, siis need oleks ka toredad. Sort pole ka minu jaoks tähtis, pääasi, et enamvähem teaks kui kõrge ja mis värvi :))

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Ei, kahjuks seda lavendlit vist niipalju pole. Aga ma vaatan üle veel.

Ja see kalanhoe, vat ma ei tea, kust ta sinna sai. Säilus ta tõepoolest eelmise aasta lehekestest? Või suutis ta end ise külvata see kevad? Mõlemad variandid tunduvad kahtlased. Meil sellist ilma lumeta külma ei olnud tõepoolest aga see -30 kestis ju nii pikka aega!