esmaspäev, 16. august 2010

Kook


1. Alumine kiht: pakk võid + kaerahelbeid + purustatud kaeraküpsiseid
2. Teine kiht: 1 pk kodujuustu (ilma hapukooreta) + suhkur + vanilje + suur pakk vahukoort + zelatiin
Alumine kiht suruda niisama vormi põhja ja kallata teine kiht peale. Lasta külmas kõvemaks tõmbuda, muidu ujub teine kiht esimese pinnale, hakkab segunema.
3. Kolmas kiht: ports punaseid sõstraid ja poest ostetud kollase tarretise pulbrist tehtud tarretis.
Panna uuesti külma.

5 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

No kus nüüd tuleb kooke igast suunast :D. Õnneks jätavad nad mind täiesti külmaks, kuigi mu ümbermõõtu vaadates seda keegi nagunii ei usu...

deia ütles ...

jube hea tundub pildi järgi :)

Köögikata ütles ...

Nämmm!

MUHEDIK ütles ...

Mul on viimasel ajal tekkinud samuti magusaisu, aga koogitegemiseni pole jõudnud. Praeguse aja hobiks on olnud igasugu aedviljatoidud ja liha:)

Tsiil ütles ...

kiusatused.
mina käin aktiniidia marju katsumas, aga ainult üks oli valmis, see on minu maiuspala.

koogiisu on kahjuks ka vaatamata temperatuuridele. ma tean, et see lõpeb koogiga... ja volyidega seal kus vaja pole :)

Head pildid muide, söögist on üsna raske häid pilte teha, et tekiks soov proovida