kolmapäev, 14. juuli 2010

Minu isiklik puhkus (absoluutne)

St.: teised teevad tööd. Mina logelen. 100 %. Ma lihtsalt tunnen nii, et pole ammu niimoodi puhanud (logelenud) kui praegu. Lihtsalt see kuum ilm (antud hetkel 35,4 päikese käes, kell on 9:03) on mu rahmeldava loomuse ära kärsatanud ja mul ei tule ühtki asja meelde, et mida peaks tegema. Vana harjumuse järgi pesen pesu. :P Täna hommikul vaatasin, et musta pesu polegi, järelikult mul on täna täitsa vaba päev. Plaan oli ka kaltsuvaipade jaoks  materjale ribadeks lõikuda, et no see töö on just hea suvel õues ära teha, osa materjale ajab jubedal kombel sodi. Aga kuna mul pole ideaalseid kääre, jääb see töö ka ära. Ja süüa mu perekond ka sellise kuumaga ei taha. Närime niisama kurgileiba ja joome piima peale.
Ma olen vaba. Ma puhkan. 24/7.
Aga teised ei puhka. Mees näiteks. Kõigepealt ta tuunis kahest kännust kännumööbli:


Meie lemmik-õunapuu kännud.
Ja teiseks tegi Mees lemmik-õunapuu alla suure laua, mätsis lemmik-õunapuu seest tsemendiga kokku ja jääkidest plätsisime kilpkonna:


Laud on naljakalt lahe, lauaplaat pole sirge vaid on nii nagu mkhm lauad kukkusid. Algul mõtlesime, et kas nii ikka tohib aga no miks mitte? Las olla lopergune, keda see segab?
Ainult see puu tsementimine teeb küll vähe murelikuks. Niimoodi küll tehakse aga kas see puud liialt ei kuivata? Äkki peaks puud nüüd rohkem kastma?
PS.: Lemmik-õunapuu all ei taha ainult inimesed olla. Iga hommiku kraabin seal mitu mutimullahunnikut laiali. See on küll tüütu. See segab mu puhkust. Ahhh.

7 kommentaari:

Nodsu ütles ...

No mõnusat logelemist ja vähem mutte! :)

Kadakas ütles ...

Vot istumiskohad kuluvad ära küll! Kuigi meil ei saa hetkel väljas varjuski olla - parme kõik kohad täis. Ja logelemiseks on ka juba liiga kuum. Korra minutis taban end unistavat MAAKELDRIST. Aga kuni seda pole, ootan õhtut - kaheksast üheni võib veel täitsa elada.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

:) Mutte ongi vähe aga nad on kõik õunapuu all
Meil koer istub koridoris päev otsa. Seal on külm tsementpõrand nagu keldris.
Pidage vastu! Nautige!

Northern Shade ütles ...

I really like your log picnic table, and it is in a nice shady place to relax under the old tree.

Did you make the turtle yourself out of cement? Did you use for a mold, or sculpt it? It's very cute.

Enjoy your vacation.

elfriide tramm ütles ...

väga äge pink on! mulle just meeldibki, et ei ole siuke lakutud-.silutud nagu laminaat, vaid ikka selline vägev ja jõuline nagu maakoju sobikski. mu arust :)

kilpkonn on ka lahe. äkki oleks võinud sinna õunapuusegu sisse turvast segada - noh, nagu need potid, mis tehakse? äkki hoiaks paremini niiskust? ega ma ei tea, ma oletan ja küsin :)

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Äkki vist oleks pidanud jahh. Aga nüüd pole enam midagi parata, eks ma kastan teda natuke

Köögikata ütles ...

Jah, ilmatuäge mööbel ja kilpkonn on ka nunnu. :o)